Suche plamy na skórze

1. Data: 2002-11-13 11:27:55

Temat: Suche plamy na skórze
Od: "Małgorzata Rusek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Obok nosa i w okolicach brwi pojawiły mi się suche, swędzące, czerwone
plamy, które czasami się złuszczają (białe łuski), smaruję je alantanem,
trochę pomaga, ale jak przestanę to zjawiają się znowu. Karmię piersią i nie
mogę używać żadnych medykamentów. Co robić?

1. Data: 2002-11-13 12:19:44

Temat: Re: Suche plamy na skórze
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Rusek" wrote:

> [...]
> trochę pomaga, ale jak przestanę to zjawiają się znowu. Karmię piersią i nie
> mogę używać żadnych medykamentów. Co robić?

a duze te plamy? mialam kiedys cos podobnego - najpierw zauwazylam jedna
na przedramieniu... myslalam, ze samo przejdzie. i przeszlo, ale po
miesiacu prawie cala bylam w plamach.
idz do dermatologa!!
to bylo ze 3 lata temu, z tego, co pamietam, to mnie doktor powiedziala
wtedy, ze to jest rodzaj jakiejs wirusowej choroby, wtedy podobno wiele
osob na to chorowalo... wymagalo smarowania, moj owczesny mezczyzna z
narazeniem wlasnego zdrowia smarowal mi plecy, ach....

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-13 12:27:12

Od: "Małgorzata Rusek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie są takie duże i nasilają się kiedy jest ciepło lub jest suche powietrze.

Użytkownik anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...fm...

1. Data: 2002-11-13 12:30:36

Od: "Sabina" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> osob na to chorowalo... wymagalo smarowania, moj owczesny mezczyzna z
> narazeniem wlasnego zdrowia smarowal mi plecy, ach....

ja tez mialam takie plamy na calym ciele i byl to tak zwany lupiez rozany o
ile jeszcze pamietam
pierwszy dermatolog zalecil mi smarowanie masicia robiona w aptece ale to
nic nie pomoglo dostalam tego jeszcze wiecej
natomiast drugi powiedzial ze nie mam tego smarowac tylko czesciej myc skore
i uzywac balsamow ja uzywalam rumiankowego i o dziwo to pomoglo.

sabina

1. Data: 2002-11-13 13:06:12

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Rusek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> plamy, które czasami się złuszczają (białe łuski), smaruję je alantanem,
> trochę pomaga, ale jak przestanę to zjawiają się znowu.

Miałam cos takiego na rękach. Okazało się, że to egzema. Pomoc dermatologa
będzie chyba jednak konieczna.
Ewa

1. Data: 2002-11-13 13:45:58

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a duze te plamy? mialam kiedys cos podobnego - najpierw zauwazylam jedna
> na przedramieniu... myslalam, ze samo przejdzie. i przeszlo, ale po

Lupiez pstry?
Ale to tylko na ciele, nie na twarzy.

Sandra

1. Data: 2002-11-13 15:00:56

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czerwone
> plamy, które czasami się złuszczają (białe łuski), smaruję je alantanem,

Może też być na tle alergicznym
Ja np. uczuliłam się (po latach stosowania) na vizir i persil :-/

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-11-14 08:40:42

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może też być na tle alergicznym
> Ja np. uczuliłam się (po latach stosowania) na vizir i persil :-/

O, wlasnie! Ja np. jestem uczulona na plyn do plukania "E" i "K", ale nie
wszystkie zpachy,a tylko kwiatowe. Moze z tymi kwiatowymi cos jest nie tak?
Nie mam co prawda suchych plam, ale za to doczekalam sie swedzacej,
paskudnej wysypki na calutkim ciele.
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-14 08:48:59

Od: "Eddie" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam dokładnie to samo. Małe czerwone plamki między brwiami a nosem,
dodatkowo zrobiły mi sie czrwone pręgi na załamaniach powiek :-(
Wczoraj trafiłam w aptece na "maść witaminowa gojącą " z mega dawką wit. A
( 1, 85 zł ). Maść jest dosyc g ęsta i tłusta, ale po zastosowaniu jej na
noc stan plamek bardzo sie poprawił. Z powiekami gorzej, ale jeatem dobrej
mysli. A przy okazji - z takimi zmianami na powiekach to do dermatologa czy
okulisty?

1. Data: 2002-11-14 09:42:20

Od: "Noemi Kowalczyk" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie to atopia
alergia, może być na kurz, na środki chemiczne, na pleśń z liści jak deszcz
pada.
Pozdr.
Noemi

> [...]
nie
> mogę używać żadnych medykamentów. Co robić?

fajna strone znalazlam
Wella Decore - wypróbowałam
MAGIC FIX - ODPOWIEDNIK BAZY ARTDECO... TYLKO DO UST:)
jak pielęgnuja cerę dermatolożki
traumeel's