Sumienny lekarz umiera razem z chorym

1. Data: 2000-03-31 00:04:14

Temat: Sumienny lekarz umiera razem z chorym
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sumienny lekarz umiera razem z chorym,
jezeli nie potrafi go wyleczyć.
Wszyscy lekarze to szarlatani
i wszyscy chorzy tez.
Tylko policja jest jest uczciwa ...w Anglii."

Tak nam sie przypomnialo po tym jak Wielkopolska Kasa Chorych uchwalila
sobie, ze lekarz moze otrzymywac prezenty od pacjentow z wdziecznosci za
troskliwą opiekę...
Slyszeliscie ostatnio o czyms tak wesołym? To nie jest Prima Aprilis.
Poczytajcie prase kilka dni wstecz. Wszystkim Krasnalom az kopary do ziemi
opadly.
Teraz za przykladem lekarzy pojda inne grupy zawodowe np. urzedasy -bedą
otrzymywac prezenty za zalatwienie petentowi jego sprawy, petent z
wdziecznosci zaniesie albo kwiatek albo polowke albo koperte. Super sie robi
. Nie ma co.
Potem na podobny pomysl wpadna np. nasi kochani policjanci. Taki kierowca
zatrzymany przez patrol policyjny. z wdziecznosci wreczy prezent
policjantowi zat o ze dzieki zatrzymaniu przypomni sobie podstawowe zasady
ruchu drogowego. Ta forsa bedzie z dziecznosci. Gdyb nie policjnt to
kierowca moglby zlamac jeszcze innne przepisy, co gorsza moglby spowodowac
wypadek! A tak zostało mu to przypomniane i z wdziecznosci obdarowal
sympatycznego funkcjonariusza kolorowym banknotem.
Proponuje Wielkopolskiej Kasie Chorych udac sie do lekarza. A wszystkim
Pacjentom zalozenie swojej Kasy Zdrowych Pacjentow.
Pamietajcie " Wszyscy lekarze to szarlatani....
Zycze usmiechu, bo smiech to zdrowie
Krasnal
----------------------------
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

--
Krasnal
----------------------------

2. Data: 2000-03-31 01:26:55

Temat: Re: Sumienny lekarz umiera razem z chorym
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Mar 2000 00:04:14 GMT, "Krasnal"
<k...@p...onet.pl> wrote and nobody noticed it except me:

> [...]
>troskliwą opiekę...
>Slyszeliscie ostatnio o czyms tak wesołym? To nie jest Prima Aprilis.

Codziennie. Wystarczy otworzyc jakakolwiek gazete. Ale to jest niezle.

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

3. Data: 2000-03-31 14:11:08

Temat: Odp: Sumienny lekarz umiera razem z chorym
Od: "Darek" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stkim
> Pacjentom zalozenie swojej Kasy Zdrowych Pacjentow.
> Pamietajcie " Wszyscy lekarze to szarlatani....

Nie jestem pewny czy to była kasa chorych - nie jestem lekarzem, ale wydaje
mi się, że to musiala być inna organizacja (np. Okręgowa Izba Lekarska). No
bo co kasa chorych ma do etyki... (?)
Kto wie napewno?
Pozdrawiam.

f...@p...fm

4. Data: 2000-04-01 21:16:37

Od: "MN" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz , Krasnal , jakiś czas temu pewna pacjentka poszukiwała mnie przez
kilka dni po zabiegu , żeby mi podziękować za potrzymanie za rękę , za
odrobinę uśmiechu , za zainteresowani !!! Niby nic wielkiego ale w
nieustannym pośpiechu jaki panuje na naszym bloku operacyjnym , było to już
coś. Obiecałem jej to co zwykle , że będzie dobrze , że będę przy niej aż do
końca zabiegu , że nic nie będzie bolało że jest kimś ważnym , znaczącym
dla zajmującego się nią personelu. Nie wiedziała , że to nieprawda , że to
po prostu kolejny "klient" w dniu dzisiejszym , że trzeba keszcze posprzątać
, skasować forsę zebrać prezenty i fanty od naiwnych pacjentów. Tyle spraw i
jej .... ból. I patrzysz na to po 48 godzinach dużuru w różnych miejscach
bo przecież trzeba nakarmić dzieci ); ze zmęczenia ćmi ci się w oczach ,
ale nic ; robisz swoje . Okazujesz tyle serca ile w takich warunkach można .
Powiedz mi ile serca wystarczy ? KawaŁek ? Większy ? Mniejszy? Nie lubię
opowieści o poświęceniu , powołaniu , satysfakcji - wolę szczerość : nikt
kto nie daje innym części swojej osobowo ści , nie zrozumie ile to kosztuje.
A potem przychodzą , żeby mnie obrazić - flaszka , koperta ,kwiatek.. . Nie
chcę? Może za mało , doktorze , Chcę - łapówkarz! A ja po prostu chcę
pracować w jakim , takim komforcie . Chcę mieć sprzęt , który się nie sypie.
Leki ,które działają. Szefa , który doceni , pochwali , pozwoli się uczyć.
172 godziny pracy miesięcznie , a nie prawie 500 ! Wiesz , kiedyś
zreanimowałem faceta , ojca rodziny , 48 lat , nzk w mechanizmie migotania
komór w przebiegu ostrego zawału serca ; wychodząc za szpitala poszedł na
skargę do dyrektora , z powodu obolałej klatki piersiowej. A ja nie
usłyszałem nawet spier... . Motywacja ma to do siebie , że wygasa jeśli jej
coś nie podtrzymuje. Moją podtrzymuje wdzięczność pacjentów . Zwłaszcza
słowna.
Pozdrowienia Bartek.
Użytkownik Krasnal <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2YRE4.18480$a...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Pacjentom zalozenie swojej Kasy Zdrowych Pacjentow.
> Pamietajcie " Wszyscy lekarze to szarlatani....

rehabiltacja-HELP!
Specjalista okulista, larybgolog w Krakowie
Problemy z miesiaczka
LEP