Super Glue- plama

1. Data: 2004-10-15 04:27:28

Temat: Super Glue- plama
Od: "Marcin" <spyram@[wytnijto]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie!

Wczoraj coś kleiłem klejem podobnym do Super Glue (podobnym bo nie był to
ten klej..) i niestety spadło kilka kropel na fotel, stworzyła się gruba
plama po kleju.
Da się to usunąć ,czym można to rozpuścić, wywabić, wyczyścić?

MArcin

1. Data: 2004-10-15 09:05:49

Temat: Re: Super Glue- plama
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <spyram@[wytnijto]op.pl> wrote in message

> Da się to usunąć ,czym można to rozpuścić, wywabić, wyczyścić?

Cięzko będzie. Wszystko, co może rozpuścić ten klej, prawdopodobnie
skutecznie odbarwi i samo obicie fotela. Spróbuj acetonem (acetonem!
nie zmywaczem do paznokci), ewentualnie nawet zwykłym
rozpuszczalnikiem "nitro", ale wpierw sprawdź gdzieś na spodzie
fotela, jak obicie to znosi.

J.

1. Data: 2004-10-15 16:19:51

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plama po kleju.
> Da się to usunąć ,czym można to rozpuścić, wywabić, wyczyścić?

W zasadzie nie masz szans. Nie rozpuszcza się w żadnym z dostępnych w sklepie
rozpuszczalników. Obiło mi się o uszy że istnieje tylko jeden rozpuszczalnik
do klejów cyjanoakrylowych. Nie występuje w sprzedaży detalicznej. Strasznie
capi i jest szkodliwy. Na dodatek trzeba go uzyć natychmiast. Musisz się
przyzwyczaić do tej plamy. Tomek

1. Data: 2004-10-15 20:09:13

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepij nic z tymi plamami nie robić. Każda próba ich usuniecia tylko
pogorszy sprawę.

1. Data: 2004-10-17 20:37:32

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko mechanicznie

Krzywa wielka plyta - jak polozyc glazure
Glazura na płycie wiorowej
Ustawa z marca 2004 - co daje?
Przeróbka rolet
Kuchnia Beko z termoobiegiem - halas