Super wirtualne zwiedzanie świata. Zdjęcia satelitarne.

1. Data: 2005-10-18 14:03:45

Temat: Super wirtualne zwiedzanie świata. Zdjęcia satelitarne.
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczyłem namiar na stronę z programem do oglądania w komputerze zdjęć
całego świata.Sciągnąłem ten program o nazwie

GoogleEarthSetup

ze strony

http://kh.google.com/download/earth/index.html

Program jest nieduży i pozwala na wirtualną podróż po całym świecie.
Jaka piękna jest ziemia i jak warto jest żyć z nadzieją że choć część uda
się nam zobaczyć. Niekture miejsca mają bardzo duże zbliżenia .
Fantastyczne kolory ,kszałty Ziemii.
Super wędrówka i aż trudno się oderwać.
U mnie w ogrodzie widzę z satelity moje drzewka.
Polecam bo warto.
mirekzmarek

2. Data: 2005-10-18 14:42:31

Od: "Jacek1982" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-10-18 15:04:32

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie wszystko wyświetla się prawidłowo, wczoraj kilka godzin oglądałem ,
prubój może coś blokuje program.

4. Data: 2005-10-18 15:09:25

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam neostradę 256 i dość szybko mi wyświetla zdjęcia.
mirekzmarek

5. Data: 2005-10-18 15:58:18

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie w ogrodzie widzę z satelity moje drzewka.
> Polecam bo warto.
> mirekzmarek

Fakt, super sprawa. Ja też odnalazłem swój dom. Zabawa przednia!

Pozdrawiam!
Tomek

6. Data: 2005-10-18 16:27:45

Od: "Jacek1982" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Fakt, super sprawa. Ja też odnalazłem swój dom. Zabawa przednia!
>
> Pozdrawiam!
> Tomek

Czestochowy chyba nie widac ???

7. Data: 2005-10-18 16:32:33

Od: m...@p...pl (Krzysztof Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

> Polecam bo warto.
> mirekzmarek

witaj mirek.
nawet budynkow dobrze nie widac, a co dopiero drzewka albo ja jestem matol i
nie umie sie tym "czyms" obslugiwac

8. Data: 2005-10-18 16:54:53

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kowalczyk pisze w news:00fb01c5d401$79f2ac90$14e2fea9@OPTIMUS

> nawet budynkow dobrze nie widac, a co dopiero drzewka albo ja jestem matol i
> nie umie sie tym "czyms" obslugiwac

Bo nie wszystkie miejsca mają równie dobre zdjęcia. Np.
prawobrzeżna wawa jest słabo widoczna. Swojego osiedla nie widzę
w ogóle. Za to domek znajomych - owszem. ;))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

9. Data: 2005-10-18 17:01:58

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 18 Oct 2005 16:03:45 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Mirek działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Zobaczyłem namiar na stronę z programem do oglądania w komputerze zdjęć
> całego świata.Sciągnąłem ten program o nazwie
>
> GoogleEarthSetup

Ciekawe czy teraz któryś z tutejszych purystów obruszy się że to off
topic...

MSPANC

pozdrawiam
marder

--
Si vis pacem, para bellum

10. Data: 2005-10-18 17:03:07

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek1982" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomek" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> >

> Czestochowy chyba nie widac ???

Tak, z Częstochową jest problem, sprawdziłem. Można osiągnać stan ogólnego
zarysu miasta. Jednak próby dalszego zbliżenia kończa się niepowodzeniem
(rozmazuje obraz).

Pozdrawiam!
Tomek

Zaproszenie do platnego sondazu online (2xl9s9y0630g)
pfron program student
sprawa abonamentu
Poprowadzę księgowość firmy/Warszawa i okolice
Jak to się robi?