Super wzrok bez niczego - eksperyment

41. Data: 2006-11-21 17:29:02

Temat: Re: Super wzrok bez niczego - eksperyment
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " .
> Szczepan Białek

> ale z drugiej strony pozwala paradować po ulicy bez straszenia gawiedzi (a
> nawet dodaje uroku). Widywałeś duże gabarytowo bryle np. -8? Nie dziwię
> się,
> że towarzystwo chadzało...z paluchem przy oku przyciskającym skórę tak, by
> własnie cofnąć oko wgłąb oczodołu i skrócić soczewkę...

Okulary ubierali tylko w kinie i dzięki temu jedna para wystarczała im na
całe życie.
S*

42. Data: 2006-11-23 09:46:43

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Białek" <s...@w...pl> writes:

> Moda też zwariowała:
> "Siakieś takie strasznie małe te bryle teraz produkują, że niby

Czy z tego można wnioskować, że lepiej nie nosić okularów jeśli nie ma
takiej potrzeby (mała wada)?

--
jimmij

43. Data: 2006-11-23 18:22:07

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimmij" > "Szczepan Białek" <s...@w...pl> writes:

> Czy z tego można wnioskować, że lepiej nie nosić okularów jeśli nie ma
> takiej potrzeby (mała wada)?

Tak sądzono dawniej. "Najnowsze badania" (bezimienne, niepotwierdzone i
nisprawdzone) zalecają noszenie. Możesz sprawdzić na sobie. Gdyby
przypadkiem Ci sie wzrok pogorszył to sam wpadniesz na pomysł aby nosić
słabsze a te pełne tylko tam gdzie to konieczne.

S*

> --
> jimmij

[Wrocław] kompleksowe badania
Jak wykryc raka ?
zatrzymane 2 gorne zeby - trojki - staly aprat ortodontyczny
Kalms - jak zażywać ?
niedotlenienie okołoporodowe