Surfinie

1. Data: 2006-03-10 09:58:33

Temat: Surfinie
Od: "Maciek Perek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wysiałem właśnie surfinie z nasion. I mam pytanie: czy można je czymś
odżywiać by lepiej rosły??

Pozdrawiam,
Maciek

2. Data: 2006-03-10 12:40:25

Temat: Re: Surfinie
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> odżywiać by lepiej rosły??
> Pozdrawiam,
> Maciek

Póki kiełkują daj im spokój a jak nieco podrosną podlewaj nawozem do
surfinii.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

3. Data: 2006-03-13 08:43:48

Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też się właśnie zastanawiam co z siejkami surfini. Ja co prawda posiałam
ostatnio petunie, ale to chyba jedna rodzina. W sumie pierwszy raz w tym roku. A
w sobotę oglądałam jakiś program ogrodniczy troszkę się zaniepokoiłam
stwierdzeniem prowadzącego, że z wyhodowaniem z nasion tych roślin lepiej sobie
dać spokój ze wzglęgu na trudne i specyficzne wymagania. Hm...... jakie są więc
te wymagania??? Do tej pory mam w sumie tylko doświadczenie z aksamitkami, ale z
nimi nie ma absolutnie żadnego problemu:)
Pozdrawiam gorąco
alicJa

4. Data: 2006-03-13 12:46:54

Od: "Maciek Perek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ja wysiewam już drugi rok. Poprzednio wyrosły bardzo ładne, z grubymi
łodygami - w skepie nigdy takich nie kupiłem. Tylko trochę mój kot im
przeszkadzał w rośnięciu, co je może zahartowało...

Pozdrawiam,
Maciek

Poważny problem
Budka dla ptakow