Re: Susanna soloalbum November 2002 mam(wyszlo dlugie)

Data: 2003-03-18 21:23:44
Temat: Re: Susanna soloalbum November 2002 mam(wyszlo dlugie)
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl>

Tak jak w tytule.
Gazetka nazywa sie Susanna tyle ze nie to wydanie comiesieczne, ale album
tematyczny wzorkow.
Ja nie wiem, to wychodzi chyba raz na rok.

Ja kupuje zawsze w empiku, bo w innych sklepach nigdzie nie wiedzialam.

Niestety cena jest jak dla mnie zabojcza
comiesieczna Susanna kosztuje 26 zl, a ta albumowa Soloalbum 19zł.
jest jeszcze takie albumowe dla dzieci...ale nie pamietam nazwy dokladnie.

No to tyle.
Swietna gazetka, ma kolorowe schematy i naprawde ladne wzorki chociaz teraz
weszlo tam wiecej swetrow i kuchni a jeszcze do niedawna byla cala
krzyzykowata.
Jest wloska(zdaje sie, jak sie myle to niech mnie ktos wyprostuje) wiec
tylko schematy krzyzykowe sa dla mnie czytelne.

No tyle co ja wiem.
Kupuje regularnie co miesiac, bo pracuje w mniejszej miejscowosci , a
mieszkam w wiekszej i kupuje dla innych pan wiec co lepsze skanuje lub gdy
bardzo jest ladny egzemlarz to kupuje dla siebie.

To tak przy okazji sie pochwale, ze u mnie w pracy (szkola) moglibysmy
zalozyc grupe robotek recznych. Jest nas tam kilka ktore krzyzykuja. No i te
panie tez jeszcze szyja, richelie i pewnie cos jeszcze potrafia. Ale
przynajmniej jest komu sie pochwalic. Zreszta one mnie nauczyly sporo, a
zarazilam sie przez to ze im te gazetki kupowalam, napatrzylam sie i
stwierdzilam ze ja tez tak moge.

O... a mialo byc o gazetkach.

Pozdrawaim. Beazuku

EDA napisał(a):

> Dzięki Beatko za wzorki.
> Jak znajdziesz chwilkę, napisz mi proszę co to za gazetka, bo o niej nie
> słyszałam i gdzie to mozna nabyć.
> EDA

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"