Suszarka na balkon

11. Data: 2010-04-25 14:55:00

Temat: Suszarka na balkon
Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle że u mnie suszarki stojące zawsze się przewracały od wiatru.
Chyba musiałbym położyć na ich nóżkach jakieś płyty chodnikowe ;-))

Natomiast sznurki rozciągniete na stałe na balonie zawsze się brudzą i od
sznurków brudzi się pranie.

-----

> Widząc sznurki i inne patenty u sąsiadów uznałem, że suszarka stojąca-
składana jest najwygodniejsza

12. Data: 2010-04-25 20:40:53

Temat: Re: Suszarka na balkon
Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Apr 2010 14:55:00 +0000 (UTC), " 666"
<j...@g...pl> wrote:

>Natomiast sznurki rozciągniete na stałe na balonie zawsze się brudzą i od
>sznurków brudzi się pranie.

ROTFL! :-D

To trzeba je przed powieszeniem prania przetrzeć zwilżonym ręcznikiem
papierowym albo inną szmatką
--
A.

13. Data: 2010-05-01 10:54:08

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może na wsi.
Na miejskim balkonie przy ulicy nawet po przetarciu sznurki zostawiają ślady
na jasnym praniu.
A ze spirytusem na balkon po każdym praniu szkoda biegać.

-----

> To trzeba je przed powieszeniem prania przetrzeć zwilżonym ręcznikiem
papierowym albo inną szmatką

Frytkownica -jaką kupić?
pralka brudzi - jakies rady?
drewno kominkowe
Wasze opinie o pufach
Jaki dzwonek bezprzewodowy? /na baterie czy na 230 V/