Suszone jabłka igruszki

1. Data: 2001-01-23 11:44:06

Temat: Suszone jabłka igruszki
Od: "kpt_kirk" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Dostałam cała torbę suszonych jakłek i gruszek. Pomóżcie, co z tym zrobić ?
Znudził mi se już kompot z suszek i pogryzanie ich na sucho. Może macie
jakieś sprawdzone pomysły?

Z góry dziękuję,
Ania

1. Data: 2001-01-23 12:47:36

Temat: Re: Suszone jabłka igruszki
Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmieszać z płatkami kukurydzianymi, owsianymi i orzechami. Powstanie
wspaniale mussli (sorry za pisownie) na sniadanie.
Ela

1. Data: 2001-01-23 22:22:25

Od: g...@a...bsdirc.net (Agnieszka Brzezinska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znudził mi se już kompot z suszek i pogryzanie ich na sucho. Może macie

Słyszałam że można je zapiec z ryżem (podobno pychota) ale
szczegółów nie znam :(

Agnieszka Brzezinska
g...@a...bsdirc.net

Re: samosy
Jeszcze raz bogracz
samosy
pomaranczowe nalesniki - cudo na zimowy wieczor
Coś z fenkułem