Suszone pomidory

1. Data: 2000-09-19 11:37:30

Temat: Suszone pomidory
Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was zna moze przepis na wykonanie w domu suszonych pomidorow,
takich jak z Toskanii? Tzn. technika jest mi znana, ale co do nich oprocz
oliwy wrzucic?

Magdalena W.

================
"I think, therefore I'm single"

1. Data: 2000-09-19 11:51:00

Temat: Re: Suszone pomidory
Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

Jakieś przyprawy, chyba wg upodobań.
Justy
A tak przy okazji czy może masz suszone pomidory luzem????

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-19 11:51:42

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, może coś napiszesz o tej technice, chociaż mam wątpliwości, czy w
naszym kraju uda się wysuszyc pomidory tak, żeby były jak w Toskanii, czy
jeszcze lepiej na Sycylii... Ale jeśli jest przepis to bardzo please...
Agni
PS. Justy na pewno się dołącza.

1. Data: 2000-09-19 12:02:05

Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

Wykonanie suszonego pomidora w polskim domu jest NIEMOŻLIWE - i w tym tkwi
urok włoskiego jedzenia. Te pomidory muszą się suszyć na prawdziwym słońcu,
chociaż pewnie już powstała we Włoszech przemysłowa technologia suszenia
pomidora na przetwór.
Pozdrawiam
Justy

1. Data: 2000-09-19 12:14:26

Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
słońcu,
> chociaż pewnie już powstała we Włoszech przemysłowa technologia suszenia

NO OCZYWIŚCIE, choć wydaje mi się to niemożliwe biorąc pod uwagę sma, kolor
i treść naszych pomidorów.
Justy

1. Data: 2000-09-19 12:54:51

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Rudowska wrote in message <000501c0222f$e19c5460$8b8d808b@zakupy>...
>Jakieś przyprawy, chyba wg upodobań.
>Justy
>A tak przy okazji czy może masz suszone pomidory luzem????
Niestety nie mam suszonych pomidorow luzem...Uwielbiam pomidory suszone,
maniakalnie wrecz, natomiast cena 18 zlotych za maly sloiczek wczoraj mnie
zalamala (tym bardziej ze potrafie sloiczek zjesc za jednym zamachem).
Mam zamiar nabyc dobre dzialkowe pomidory, pokroic (wzdluznie) w polowki i
poddac powolnemu suszeniu w piekarniku. Mialam kiedys taki przepis (z Elle)
ale mi wcielo... Nagrzewa sie piekarnik srednio, do chyba 150, i pomidory na
blaszce sobie leza i schna, mozna je troche opiekaczem tez potraktowac.
Ja wiem, ze to niestety nie bedzie to samo, ale moze wyjdzie smaczne, a nie
bedzie tak upiornie drogie.
Dam znac o wynikach eksperymentow po weekendzie, bo mam zamiar w sobote
wlasnie to przeprowadzac.
Magda

1. Data: 2000-09-19 13:10:22

Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

Czekam z niecierpliwością - w razie pozytywnego wyniku proszę o przepis.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

Re: Komputerowe książki kucharskie
Powrót
moc piwa