Swąd ??

1. Data: 2022-01-14 14:27:30

Temat: Swąd ??
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie ,,doradcy medyczni" go poczuli:

https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
irus-chiny/polska/news-rozpad-rady-medycznej-13-czlo
nkow-zlozylo-wnioski-do-premier,nId,5769419

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-14 15:38:50

Temat: Re: Swąd ??
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 14:27, XL pisze:
> Panowie ,,doradcy medyczni" go poczuli:
>
> https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
irus-chiny/polska/news-rozpad-rady-medycznej-13-czlo
nkow-zlozylo-wnioski-do-premier,nId,5769419

Akurat tak się składa, że dziecko jednego z członków tej rady chodzi do
klasy razem z moją córką, więc kitu mi nie próbuj wciskać.

Tak, przyczyna jest podana:

"*Jako Rada Medyczna byliśmy niejednokrotnie oskarżani o niedostateczny
wpływ na poczynania Rządu*. Jednocześnie obserwowaliśmy narastającą
tolerancję zachowań środowisk negujących zagrożenie COVID-19 i znaczenie
szczepień w walce z pandemią, czego wyrazem były również wypowiedzi
członków Rządu lub urzędników państwowych"

Czytaj więcej na
https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
irus-chiny/polska/news-rozpad-rady-medycznej-13-czlo
nkow-zlozylo-wnioski-do-premier,nId,5769419#utm_sour
ce=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Akurat tak się składa, że dziecko jednego z członków tej rady chodzi do
klasy razem z moją córką, więc żadnego kitu mi nie próbuj wciskać...

--
Ewa

3. Data: 2022-01-14 15:41:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
irus-chiny/polska/news-rozpad-rady-medycznej-13-czlo
nkow-zlozylo-wnioski-do-premier,nId,5769419

Tak, przyczyna jest podana. I wcale się nie dziwię, że nie chcą
nieskładnych działań tego beznadziejnego rządu firmować swoimi nazwiskami.

4. Data: 2022-01-14 15:49:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>

> Akurat tak się składa, że dziecko jednego z członków tej rady chodzi do
> klasy razem z moją córką, więc żadnego kitu mi nie próbuj wciskać...

Ty juz kompletnie odlatujesz. Czy ty widzisz, co ty piszesz w ogole? Jego
DZIECKO twoim ,,góró"?! I ten ,,góró" przekazuje ci info poprzez swoje
DZIECKO?!
Rownie dobrze możesz czerpać info w kolejce do kasy, stojąc za tym panem.

5. Data: 2022-01-14 15:50:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Panowie ,,doradcy medyczni" go poczuli:
>
> https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
irus-chiny/polska/news-rozpad-rady-medycznej-13-czlo
nkow-zlozylo-wnioski-do-premier,nId,5769419

Swąd przybiera na sile.

6. Data: 2022-01-14 16:02:29

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 15:50, XL pisze:

irus-chiny/polska/news-rozpad-rady-medycznej-13-czlo
nkow-zlozylo-wnioski-do-premier,nId,5769419

> Swąd przybiera na sile.

To i tak dziwne, że ludzie o większej inteligencji niż ma średnio
rozgarnięta ameba tak długo wytrzymują "współpracę" z pislamem i
konfederastami. Ten swąd było czuć od dawna.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2022-01-14 16:03:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Akurat tak się składa, że dziecko jednego z członków tej rady chodzi do
> klasy razem z moją córką, więc żadnego kitu mi nie próbuj wciskać...

Swoją drogą to kuriozum - dziecko roznosi informacje ? Właśnie przesłałam
link do Twego posta do kancelarii Premiera - z informacją, że ten pan
omawia sprawy dotyczące spraw państwa i obywateli ze swoim DZIECKIEM, a ono
je roznosi. Myślę, że do Twoich danych w razie konieczności dotrą bez
problemu.

8. Data: 2022-01-14 16:43:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 15:49, XL pisze:

> Ty juz kompletnie odlatujesz. Czy ty widzisz, co ty piszesz w ogole? Jego
> DZIECKO twoim ,,góró"?! I ten ,,góró" przekazuje ci info poprzez swoje
> DZIECKO?!

Gdzieś napisałam, że jego _dziecko_?

Brak ci wyobraźni? Mam bezpośredni kontakt z tą osobą.

> Rownie dobrze możesz czerpać info w kolejce do kasy, stojąc za tym panem.

To i tak byłoby lepiej, niż twoi góró z internetu, opłacani przez Putina.

--
Ewa

9. Data: 2022-01-14 16:45:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Gdzieś napisałam, że jego _dziecko_?
>
> Brak ci wyobraźni? Mam bezpośredni kontakt z tą osobą.

> To i tak byłoby lepiej, niż twoi góró z internetu, opłacani przez Putina.

Tym gorzej dla tego pana.

10. Data: 2022-01-14 16:46:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2022 o 16:03, XL pisze:

> [...]
> omawia sprawy dotyczące spraw państwa i obywateli ze swoim DZIECKIEM, a ono
> je roznosi. Myślę, że do Twoich danych w razie konieczności dotrą bez

LOL Twoje skłonności do donosicielstwa już znam z innych sytuacji, ale
tutaj akurat nie ma nic do ukrycia. Sprawa jest jawna od rana. A od
dawna wiadomo, że rząd ceni sobie bardziej podpowiedzi
antyszczepionkowców od zdania Rady Medycznej, co widać po działaniach
Rządu, żadnej tu tajemnicy konfidentko. :-)

--
Ewa

Żadnej 4 dawki!
Wyszło/odzi szydło?