Swedzenie skory glowy

1. Data: 2003-05-05 06:57:41

Temat: Swedzenie skory glowy
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie jak mozna zwalczyc lub chociaz zalagodzic swedzenie skory glowy,
ktore nie jest wywolane lupiezem. To musi byc jakis podraznienie, czy
alergia. Na skorze glowy wyskakuja takie niewielkie czerwone gulki, ktore
bardzo swedza. Czy takie cos mozna potraktowac po prostu jakims specjalnym
szamponem, czy to cos powazniejszego i konieczny bedzie dermatolog?

Pozdrawiam,
Dominika

2. Data: 2003-05-05 11:53:01

Temat: Odp: Swedzenie skory glowy
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

moze sprobuj nawilzyc skore glowy?

3. Data: 2003-05-05 12:01:00

Temat: Re: Swedzenie skory glowy
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wookash" <t...@e...net> wrote in message

> moze sprobuj nawilzyc skore glowy?

No wlasnie nie jestem pewna. Bo wlosy nie sa suche - raczej takie lekko
przetluszczajace sie ale bez lupiezu. Wydaje mi sie, ze to moze byc kwestia
wody albo jakiejs alergii :-/

Dominika

4. Data: 2003-05-05 15:57:09

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ale tu niechodzi o włosy tylko o skóre na głowie
wiem ze to dziwne ale mozna miec przetłuszczajace sie wlosy i niekiedy suchą
wysuszoną od np. goracej wody skórę

5. Data: 2003-05-05 16:44:14

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

to moze byc lojotok

6. Data: 2003-05-05 17:38:51

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale tu niechodzi o włosy tylko o skóre na głowie
> wiem ze to dziwne ale mozna miec przetłuszczajace sie wlosy i niekiedy
suchą
> wysuszoną od np. goracej wody skórę

I od tego moga tez wyskakiwac takie zaczerwnienione gulki?
Czym w takim razie nawilzac? Np. nasmarowac glowe jakas oliwka przed myciem?
Czy jakies specjalne maseczki nawilzajace?

Pozdrawiam,
Dominika

7. Data: 2003-05-05 17:44:16

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jack Szaniawski" <i...@n...com> wrote in message

> to moze byc lojotok

I przy lojotoku moze wystepowac takie niewielkie tylko przetluszczenie
wloskow? Takie, ze wlosy trzeba myc co jakies 3 dni wcale nie czesciej?
Jakos przy dotyku skora glowy tez nie wydaje sie szczegolnie tlusta.
W jaki sposob leczy sie lojotok - szampony, czy to tylko pic na wode i
potrzebny jest dermatolog?

Pozdrawiam,
Dominika

8. Data: 2003-05-05 17:56:57

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jack Szaniawski" <i...@n...com> wrote in message

> to moze byc lojotok

Poszperalam w archiwum o lojotoku i faktycznie jest tam o czerwonych,
swedzacych pryszczykach... No i z tego co jeszcze wyczytalam to sa marne
szanse na pozbycie sie tego :((

Dominika

9. Data: 2003-05-05 18:42:54

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
>Poszperalam w archiwum o lojotoku i faktycznie jest tam o czerwonych,
>swedzacych pryszczykach... No i z tego co jeszcze wyczytalam to sa marne

genaralnie sa szampony i inne preparaty na ta dolegliwosc. nie nalezy
myc glowy czesto i zwyklym szamponem bo wtedy gruczoly lojowe beda
pracowac na zwiekszonych obrotach i rozrosna sie do wiekszych
rozmiarow.

nie bede oryginalny - wizyta u dermatologa.

10. Data: 2003-05-05 18:47:56

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myc glowy czesto i zwyklym szamponem bo wtedy gruczoly lojowe beda
> pracowac na zwiekszonych obrotach i rozrosna sie do wiekszych

A zanim przekonam mojego narzeczonego do wizyty u dermatologa - jaki szmpon
wybrac? Bo chyba nie z tych dostepnych w kazdym sklepie kosmetycznym, tylko
jakis "apteczny". Znalazlam w internecie szampon Fitomed, ale czy ktos to
zna? A jak nie to co Wam pomaga w takich sytuacjach drodzy grupowicze?

Dziekuje i pozdrawiam,
Dominika

Opasujacy bol nadbrzusza i luzny skisniety stolec.
Tarczyca a alergia ???
OT: Michnik pozwal Trybune, bylo: onkologia i palenie
niesmialo poprosze o porade ....
na Placu Czerwonym rozdaja samochody [OT]