Swedzenie skory glowy

11. Data: 2003-05-05 18:49:30

Temat: Re: Swedzenie skory glowy
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 14:1 *Dominika*
<b95jq0$5cj$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> No wlasnie nie jestem pewna. Bo wlosy nie sa suche - raczej takie lekko
> przetluszczajace sie ale bez lupiezu. Wydaje mi sie, ze to moze byc kwestia
> wody albo jakiejs alergii :-/

Zmień szampon (!) i na koniec płukania popłucz głowę przegotowaną wodą.
Jak masz filtrowaną,to jeszcze lepiej.

--
Pozdrowienia,
Kaja

12. Data: 2003-05-07 07:25:22

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

fitomed robi szampony "bez chemii"- kioedyś używałam, ale nie byłam
zadowolona, włosy nie wyglądały dobrze.

kup szampon dermatologiczny, np. vichy, freederm, żeby nie nasilać
podrażnień a po myciu stosuj Seboradin Niger Lotion- tonik do skóry z czarną
rzepą- ogranicza łojotok, działa przeciwbakteryjnie, łagodzi
No i trzeba się wybrać do lekarza.

Opasujacy bol nadbrzusza i luzny skisniety stolec.
Tarczyca a alergia ???
OT: Michnik pozwal Trybune, bylo: onkologia i palenie
niesmialo poprosze o porade ....
na Placu Czerwonym rozdaja samochody [OT]