Re: Świadomość to nie mózg.

Data: 2010-01-15 21:09:52
Temat: Re: Świadomość to nie mózg.
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Wiesz, mylisz się.
Filarem świadomości wschodniej jest zjednoczenie z całym
wszechświatem, więc z takiej perspektywy jest możliwym
patrzenie na wszystko, w tym na samego siebie, z zewnątrz.

Zresztą poszukaj np obrazów malowanych przez artystów
ze wschodu, w których zasady perspektywy są odwrócone
(obserwator ulokowany jest niejako na zewnątrz otoczenia)
- prawdopodobnie okażą się dla ciebie ~zdumiewające.

BTW w jakim celu krospostujecie swe posty na psp?
Trochę więcej szacunku dla otoczenia nie zaskodziłoby. ;)

--
CB