Świat się przewraca!

41. Data: 2014-02-04 10:11:19

Temat: Re: Świat się przewraca!
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-04 09:53, Dirko pisze:
> Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
>>
> Hejka. W moich stronach mówią: Dlaczegoś biedny, boś głupi.
> Dlaczegoś głupi, boś biedny.
> Pozdrawiam bezradnie Ja...cki
> PS W początku lat 80-tych pan Cz. rzucił karierę naukowca (i żonę),
> kupił za grosze rozwalający się dworek w Hucie Czechy, który
> odremontował przy finansowej pomocy konserwatora zabytków oraz obok
> postawił szklarnie, które kipiały gerberami gdy go odwiedziłem w 1985 roku.
> Ciekawe jak mu się obecnie powodzi? Możesz Stefan zabaczyć bo masz
> go po sąsiedzku.

Wystąpiłem w tym samym mniej więcej czasie o pożyczkę z banku /kolejną -
poprzednie spłaciłem/ ale te pożyczki były dla wybranych.
Startowałem w tym samy czasie co Smolarek - on dostawał pożyczki a ja
nie - mówię o tych poza pasieką
Jednym umożliwiano start a innym nie - po prostu

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

42. Data: 2014-02-04 14:37:02

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie - mówię o tych poza pasieką
> Jednym umożliwiano start a innym nie - po prostu

Hejka. Może po prostu nie spełniałeś nowych kryteriów.
Pozdrawiam krytycznie Ja...cki

43. Data: 2014-02-04 15:10:16

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-04 14:37, Dirko pisze:
> Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Może po prostu nie spełniałeś nowych kryteriów.
> Pozdrawiam krytycznie Ja...cki

Po 30 latach to juz tylko historia

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

44. Data: 2014-02-05 12:14:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Feb 2014 06:44:16 +0100, SJS napisał(a):

> a co powiem wnuczkowi jak trafi na takie same bariery jak ja?

Ty się martw, zebyś w ogóle wnuki miał...
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

45. Data: 2014-02-05 12:15:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Feb 2014 10:11:19 +0100, SJS napisał(a):

> [...]
> nie - mówię o tych poza pasieką
> Jednym umożliwiano start a innym nie - po prostu

Nie "po prostu", tylko "po linii" :->

46. Data: 2014-02-05 12:16:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Feb 2014 15:10:16 +0100, SJS napisał(a):

> Po 30 latach to juz tylko historia

Ale "linia" stara. jak nie jestes "po linii", to masz pod górę, jak wtedy.

47. Data: 2014-02-05 14:03:24

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-05 12:14, Ikselka pisze:

> Ty się martw, zebyś w ogóle wnuki miał...

Jak przyjedziesz do Starej Miłosnej z obiecanym miodem to się i wnuk
znajdzie

sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

48. Data: 2014-02-05 21:40:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Feb 2014 14:03:24 +0100, SJS napisał(a):

> Jak przyjedziesz do Starej Miłosnej z obiecanym miodem to się i wnuk
> znajdzie

Przyjadę. Wczoraj też byłam - u wnusi :-)

49. Data: 2014-02-05 21:55:55

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-05 21:40, Ikselka pisze:

> Przyjadę. Wczoraj też byłam - u wnusi :-)

Z tym miodem to żartowałem ale na kawę/herbatę i własnego wypieku chleb
z masłem i miodem zapraszam

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

50. Data: 2014-02-05 22:03:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Feb 2014 21:55:55 +0100, SJS napisał(a):

> Z tym miodem to żartowałem ale na kawę/herbatę i własnego wypieku chleb
> z masłem i miodem zapraszam

Bardzo chętnie latem wpadnę, bo dzień dłuższy i będę miała więcej czasu na
coś więcej prócz wizyty w Warszawie u córki młodszej i w Miłosnej u wnusi i
córki starszej. Ba, i chrześniaka mam też w Miłosnej, którego cokolwiek
zaniedbałam wczoraj, bo już czasu nie starczyło.
No a muszę wracać tego samego dnia, żeby nie wiem co - pieski na podwórzu i
kotki w domu, dlatego tak z tym latem... A z miodem pitnym wcale nie
żartowałam, bo i niby dlaczego miałabym :-)
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

Co do was przylatuje do karmików?
Zamarzliście?
Co to za ptaszysko?
Sorry, taki mamy klimat