Re: Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...

From: "Hanka" <c...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...
Date: 9 Dec 2006 00:00:06 -0800

... zzz napisał :
> "tren R" w news:ela6dc$am7$3@nemesis.news.tpi.pl..

>... No ale Hanka być może bardziej "na bierząco" niż mi się wydaje,
> więc może się nie wypłoszy.

Eee no spoko,to jest zwrot branżowo-kultowy,a ja
reaguję na chamstwa ewidentne i perfidne, a nie :
cytowane, że tak powiem :)

Zabrali mi prąd na całe 5 godzin,w piątek,wieczorem,
nie dość,że pracy zero (komp) to i rozrywek (komp)
i wiadomości z szerokiego świata (jak wyżej).
Więc mogę dopiero teraz reagować:)

> Trudno mi uczestniczyć w tych pasjonujących projektach, niemniej
> wetnę się tutaj, jakoże zauważyłem jak dusza Hanki wsparła moje
> marne teksty (dzięki, dzięki - jeszcze tam chyba wrócę).

Dzięki,dzięki, sprawdzę :)

> A Ty ... gitarzysto, nie stanąłeś jednak na wysokości - no rozumiem,
> rozumiem...

Powoli,*to nie piekarnia*,czasem melodia wpada
pstryk i jest,a czasem trzeba ją chwilkę pozanęcać:)

> To ciekawe - gdy płodziłem z marszu tamten tekst o lataniu, najwyraźniej
> robiłem to pod jakąś melodię własną, siemiężną ale w głowie działającą.
> Myślałem też, ze na nią sam wpadniesz

...jak byłam mała,to myślałam,że osoba,która mi się
śni, również śni ten sam sen - tutaj prawie to samo :)

>...i rzeczywiście, projekt się uda

Uda się na pewno, lecz za chwilkę małą :)

> A Hanka pewnie nie wie, że tutejsze zgromadzenie, obfitowało
> swego czasu w zgrabne egzemplifikacje poetyckich zapędów autorskich,

Nie wiem,jestem barz świeża w necie,ale nadrabiam
zaległości jak tylko mogę :) bo -kurcze -właśnie
często mijam się z takimi fajnymi momentami,
przychodząc nie w porę :(....

> Poza tym, zdaje się, że niewielu zna tutaj Bluzgacza jako autora i człowieka.
> Bo i po co - tak?

Bo i skąd?? raczej zapytam.
Daj namiary,linki,chętnie poznam
Bluzgacza innego niż ten, który jeździ po mnie,
bo go dupa,dusza,czy coś jeszcze innego, boli,
a ja akurat napisałam słowo,które JEMU się
nie podoba.

> A Bluzgiego pozdrawiam szczególnie.

Ja też.

Ale Ciebie, Zenobio, bardziej szczególnie :))

Halny ( ten od zabierania prądu)