Re: Świecie nasz

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 17 Jan 2016 21:19:56 -0800 (PST)
Subject: Re: Świecie nasz
From: glob <r...@g...com>

...@o...pl
W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 04:58:13 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> Po co nam tu wypisujesz propagandę pisu dla przygłupów.
> Masz już na przykładzie banków co się dzieje, jak rosną ceny kredytów i zwykłe
używanie karty kredytowej itd... Pis wiedział że okrada polaków a nie banki, bo w
bankach są nasze pieniądze.
> Ten podatek sklepów spowoduje że wszystko zdrożeje, małe firmy transportowe
zbankrutują, małe sklepy i wzrośnie bezrobocie. To już kiedyś było, jak bolszewicy
zaczeli kraść kapitalistów, nastała totalna bieda, a pieniądze utoneły w biurokracji
komuszej, lud nigdy ich nie zobaczył. Ale takim kretyną ze wsi, można nawet rewolucje
bolszewicką sprzedać ponownie.

ojejku, co tu powiedzieć...
czy Ty uważasz, że jak ktoś nie zapłaci podatku,
a ty zapłacisz, to masz jakąkolwiek szansę poza przetrwaniem,
jeśli Ci oczywiście ze swej łaskawości na to pozwolą.

co do kretynów i WSI, to akurat mieszkam w miasteczku,
nie w mieście, bo molochów po prostu nie lubię.
ale na przykład Kraków, Gdańsk i Wrocław, to nawet bardzo.
do Warszawy mam stosunek ambiwalentny, i niech tak pozostanie.

co do propagandy, to bardzo się mylisz. widzę być może dużo więcej
ich błędów, niż Ty zobaczysz w zapiekłości swojej. napisałem: być może.

Nikogo nie interesuje propaganda Pisu, ona jest dla lumpów bez podstawówki. Po prostu
twierdzisz że jesteś idiota, to idź na forum idiotów, wsiórów, prowincjuszy, bo tam
debilstwo mocno stoi. Po prostu Pis podniósł podatek, który bierze nie ze sklepów
czy banków tylko od polaków, bo polacy kupują w sklepach i mają pieniądze w bankach.
Płacisz podatek, a atak na bank to dodatkowy podatek który wezmą od ciebie, sasiada,
sąsiadki, bo ani banki ani sklepy molochy nie stracą, tylko wezmą na klientów. A że
buractwo takie jak ty ciągle państwo kradnie, bo dlaczego inni mają, a on burak bez
podstawówki nie ma, to dali wam taką dla złodziej propagandę, komunistyczną, że teraz
będą zabierać tym co mają. I naprawdę bawiło by mnie to, że ruchają was od tylca a wy
zachwyceni, gdyby nie to że przez waszą głupotę cierpią też normalni polacy, bo Pis
od polaków bierzę kasę na podsłuchy, biurokracje, dokładnie jak za komuny.