Święta i mikołajki tuż tuż

1. Data: 2007-11-13 12:22:30

Temat: Święta i mikołajki tuż tuż
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może zrobimy listę prezentów?
Może rodzice dowiedzą się co na topie tej zimy :-)
agg

2. Data: 2007-11-13 12:40:30

Temat: Re: Święta i mikołajki tuż tuż
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mamqa pisze:
> Może zrobimy listę prezentów?
> Może rodzice dowiedzą się co na topie tej zimy :-)

Myśmy już w selgrosie nabyli śpiewającą Barbie, bo była tam o ponad 20zł
tańsza niż w innych marketach. A ciągle o tej Barbie słyszę, chociaż
ostatnio coś niepokojąco mówi córka o chodzącym koniku ;-).
Chcemy tez kupić mała gitarkę, ale nie taka badziewną plastikową, tylko
drewnianą. Sama miałam taką jako dziecko, a teraz jakoś nigdzie nie
widzę, żeby takie sprzedawali. Może ktoś gdzieś się spotkał z
drewnianymi gitarami dla dzieci?

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2007-11-13 12:46:15

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał
|Może zrobimy listę prezentów?
|Może rodzice dowiedzą się co na topie tej zimy :-)

ja chyba pokieruję moje dziecię w kierunku rolek, bo 27 barbie nie zdzierżę
;)
Zastanawiałam się też nad taką zwykłą tablicą - i nawet miejsce by się na
nią znalazło :)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

4. Data: 2007-11-13 12:52:57

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *medea* takie rzeczy opowiada:

zabawki:
http://allegro.pl/item268540470_gitara_z_piorkiem_w_
kartonie_drewniana_6_strun.html
http://allegro.pl/item264656196_gitara_o_wygladzie_a
kustycznej_z_piorkiem_nowefv.html

prawdziwa:
http://allegro.pl/item268528221_gitara_klasyczna_1_4
_dla_dziecka_4_7_lat_gratisy.html
http://allegro.pl/item265432179_gitara_klasyczna_1_2
_tenson_020_nowa.html
*gdaMa*

5. Data: 2007-11-13 12:53:30

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2007 13:46:15 +0100, złośliwa napisał(a):

> Zastanawiałam się też nad taką zwykłą tablicą - i nawet miejsce by się na
> nią znalazło :)

Ale to miejsce nie na dywanie?? Musisz się liczyć z tym, że kreda się
będzie kruszyć i wokół będzie biało.
--
Elżbieta

6. Data: 2007-11-13 12:57:07

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drewnianą. Sama miałam taką jako dziecko, a teraz jakoś nigdzie nie
> widzę, żeby takie sprzedawali. Może ktoś gdzieś się spotkał z

może popytaj w sklepie muzycznym
tu jest np. coś takiego dla dzieci
http://www.allegro.pl/item254169902_dla_dziecka_gita
ra_klasyczna_3_4_ev132_nowa.html

Pozdrawiam

Monika

7. Data: 2007-11-13 13:09:20

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to miejsce nie na dywanie?? Musisz się liczyć z tym, że kreda się
> będzie kruszyć i wokół będzie biało.

nie tylko to, zazwyczaj wszędzie dookoła naciapane po brudnej gąbce, która
sporadycznie trafiała na podstawkę do tego celu przeznaczoną. Lepszym chyba
rozwiązaniem jest tablica do malowania pisakami

Pozdrawiam

Monika

8. Data: 2007-11-13 13:12:28

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Nov 2007 13:22:30 +0100, mamqa napisał(a):

> Może zrobimy listę prezentów?
> Może rodzice dowiedzą się co na topie tej zimy :-)
> agg

http://www.empik.com/produkt?productId=2554249&_name
_=Pakiet_gier_z_Reksiem

Akurat nie ten pakiet, tylko trochę inny (nie ma na stronie, ale jest w
naszym empiku).
Ponieważ dziecko ma dwa dni przed wigilią urodziny to jedna z gier będzie
na urodziny, druga pod choinkę, a trzecia poczeka na zaproszenie urodzinowe
do kolegi. Po prostu w pakiecie taniej, a dziecko te gry akurat
kolekcjonuje i brakuje mu dwóch do kolekcji.
--
Elżbieta

9. Data: 2007-11-13 13:35:38

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" :

> [...]
> chyba
> rozwiązaniem jest tablica do malowania pisakami

Pisakami można też malować gdzie indziej.

B.

P.S.
U mnie głównie elektronika użytkowa - np. różne drobiazgi do komputera.
Oraz drobny sprzęt sportowy.

10. Data: 2007-11-13 13:44:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba
> rozwiązaniem jest tablica do malowania pisakami

IKEA ma taką, gdzie po jednej stronie jest czarna, a po drugiej biała.
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50021076.
I rzeczywiście nie zajmuję dużo miejsca.
Do tego kreda (która wcale się tak nie sypie) jest i pisaki, które naprawdę
zgodnie z przestrogami producenta zmywają się tylko z tablicy.
Młody dostał ową bez okazji i od tej pory więcej tych kółek maluje.

Qra

Przepraszam za spam - forum dla kobiet.
11-12 latki: o której do lózka ?
siedzenia kubełkowe a fotelik