Świnka

1. Data: 2004-07-05 15:47:14

Temat: Świnka
Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest ze swinka? W jaki sposob mozna sie zarazic?

Jesli siostra mojej dziewczyny ma ja to jest oczywiste, ze przez te dwa
tygodnie musze sie wstrzymac przed odwiedzinami u niej w domu.

A co ze samymi spotkaniami z dziewczyna, jesli juz byla chora to czy
moze teraz jakos przenosic zarazki tej choroby. Pytam bo jeszcze nie
mialem swinki i nie chcialbym jej miec, szczegolnie ze w wieku 23 lat
to juz moze byc nieco problematyczne.

I podobno okres inkubacji swinki to 1-2tygodnie czy wtedy taka osoba
rowniez zaraza. Innymi slowy jesli mialem kontakt z taka osoba na
tydzien przed ujawnieniem sie choroby to czy jestem zagrozony swinka?:)

Jakie sa objawy? Bo w tym tygodniu wyjezdzam na wakacje?

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644

2. Data: 2004-07-06 06:45:02

Temat: Re: Świnka
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to jest ze swinka? W jaki sposob mozna sie zarazic?

abonament na google wykupiłes?:)
p.>

3. Data: 2004-07-06 07:06:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> abonament na google wykupiłes?:)

Ojejq(!). Tylko na tyle cię stać?
Jeśli już, to prościej byłoby dać jakiegoś linka na temat.
Trochę uprzejmości.
... i jeśli każdy miałby być tak traktowany, to po co ta grupa???????

Pzdr.
Iwona

4. Data: 2004-07-06 07:12:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak to jest ze swinka? W jaki sposob mozna sie zarazic?

Może to ci trochę rozwieje twoje wątpliwości:
http://www.psseswidnica.pl/szczepienia/swinka.php
http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/in/human_body/?pa
ge=26

Pzdr.
Iwona

5. Data: 2004-07-06 09:06:33

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Może to ci trochę rozwieje twoje wątpliwości:
> [...]
Ja mam pytanie co do tego zdania:
"Po przebyciu choroby występuje trwała odporność. Niemowlęta do 6-
8 -miesiąca życia chorują rzadko, ponieważ posiadają przeciwciała ochronne
przekazane przez matkę."
Czy jeżeli matka nie chorowała to nie posiada przeciwciał? Dlaczego
zakładają, że matka je posiada, skąd ma je mieć?

Pozdrawiam
Mary

6. Data: 2004-07-06 11:31:42

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojejq(!). Tylko na tyle cię stać?
> Jeśli już, to prościej byłoby dać jakiegoś linka na temat.
> Trochę uprzejmości.
> ... i jeśli każdy miałby być tak traktowany, to po co ta grupa???????

temat byl wałkowany milion razy pozatym zanim cos sie napisze na grupie moze
warto ruszyć tyłkiem i głowa i wyszukac na googlach -po cos to w koncu jest.
p.

7. Data: 2004-07-06 11:54:37

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ccdjd2$cqf$1@news.dialog.net.pl,
niejaki(a): Iwona_s z adresu <i...@T...pl> napisał(a):

> Może to ci trochę rozwieje twoje wątpliwości:
> http://www.psseswidnica.pl/szczepienia/swinka.php
> http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/in/human_body/?pa
ge=26

dziekuje za linki, pomogly:)

btw zaszczepie sie, bo nie mialem jeszcze ani odry, ani rozyczki
czy wlasnie swinki, a AFAIK to jest na to jedna szczepionka:)

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644

8. Data: 2004-07-06 12:59:01

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mialem jeszcze ani odry, ani rozyczki czy wlasnie swinki

Jak Ty się uchowałeś? :)

pozdro
Szachysta

9. Data: 2004-07-06 17:07:42

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szachysta" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cce7r9$mt4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak Ty się uchowałeś? :)

mialem szczescie, ale za to mialem ospe wietrzna, ktorej notabene nawet nie
pamietam:P

--
tHe mRuWa

guz na wardze