Swołocz.

21. Data: 2017-01-19 14:38:58

Temat: Re: Swołocz.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

pl...

> Albowiem do tych samych do których pis.

Coś bliżej?

--
XL

22. Data: 2017-01-19 17:09:33

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-19 o 10:22, Ghost pisze:

> Wymysły misiu:
> Chruszcz PAP. Czy w piśmie padło słowo "interwencja"? - Jakoś tak
> zapamiętałem, jakoś tak mam w głowie teraz, po tym miesiącu czasu -
> tłumaczył."

Czyli niezrozumienie, pączusiu.

Pozdrawiam
Piotr

23. Data: 2017-01-19 17:10:45

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-19 o 10:46, Ikselka pisze:

> Wobec łamania Konstytucji i regulaminu Sejmu przez Marszałka i większość
> sejmową podejmiemy kroki prawne przed sądami w kraju i trybunałami
> międzynarodowymi"

I czego znowu nie zrozumiałaś?
Grzecznie zapytaj, to ci wytłumaczę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-01-19 17:12:33

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-19 o 12:53, Ikselka pisze:

> Dziel i rządź? - metody trepów z okresu komuny tu ci się nie sprawdzą.

Obecnemu rządowi się sprawdzają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2017-01-19 20:03:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

pl...

>Coś bliżej?

Pamięc wody jednak zawodna?

26. Data: 2017-01-19 20:04:28

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.pl...

>Czyli niezrozumienie, pączusiu.

Nichuja, zwykłe wymysły.

27. Data: 2017-01-19 20:30:51

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-19 o 20:04, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Nichuja, zwykłe wymysły.

Eee tam :)
Oni przekręcają albo faktycznie nie rozumieją znaczenia słów.
"patriotyzm", "interwencja"... itp.

Dla nich te słowa znaczą coś innego, niż dla normalnych ludzi.
Dlatego właśnie używają słowa "interwencja" nieadekwatnie do sytuacji.
Tak samo jak "patriotyzmem" nazywają opluwanie innych w tramwaju, czy
rzucanie kamieniami w okna.

Pozdrawiam
Piotr

28. Data: 2017-01-19 21:43:29

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

>Tak samo jak "patriotyzmem" nazywają opluwanie innych w tramwaju, czy
>rzucanie kamieniami w okna.

Bo to jak strzelanie do ss-manów jest, wymaga odwagi i poświęcenia!

29. Data: 2017-01-19 22:06:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

pl...

> Pamięc wody jednak zawodna?

Wykaż się swoją - czekam.

--
XL

30. Data: 2017-01-19 22:43:30

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

pl...

>Wykaż się swoją - czekam.

200 oiro plus VAT, płatne z góry nieuku

--
XL

Kłamstewka. Drobne i drobniejsze
Już ponad 62 ml
Barachło w Sejmie.
Pucz - trailer
Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?