Funkie i roze

41. Data: 2005-02-09 23:42:21

Temat: Re: Funkie i roze
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cudqts$bpc$1@wejherowo.who.vectranet.pl Bogda
<b...@w...pl> napisał(a):

> Niestety to nie te "-(
> Moje pytanie było jak najbardziej poważne!!

Hejka. No to może pokrzywa i krwawnik? :-)
Pozdrawiam waloryzująco Ja...cki

42. Data: 2005-02-10 01:49:46

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Funkie i roze
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote:

> Ze łzami w oczach powinnas dziękowac :-)

Spoko, następnym razem dołożę Jej ze dwie cebule :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Terapeutka z Dąbrowy Górniczej
Łkała: ,,Dziczeć chcesz, serce? -- to dziczej!

43. Data: 2005-02-10 08:51:40

Temat: OT: Sygnaturki Dirkowe
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> W wiadomości news:8l3l01l6h8jiu4cs0t68rcpg2pigp21c8k@4ax.com Guru

> Hejka. Słowo pisane górą! :-) W słowniku wyrazów obcych PWN
znajdziesz:
> prosekwować - tropić, ścigać, prześladować.
> Pozdrawiam prozelicko Ja...cki

Skoro już nas tak od dłuższego czasu sekujesz to może podaj słownik, z
którego korzystasz abyś nie skończył przypadkiem w prosektorium.

--
Pozdrawiam proskrypcyjnie, (auto_cenzura) Jerzy

44. Data: 2005-02-10 09:41:14

Temat: Re: Odp: Funkie i roze
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
(...)
> To mają być rośliny tak pospolite jak mniszek!
> Dla ułatwienia dodam, że nie sadzimy ich w ogrodach a wręcz przeciwnie :-)

Może pokrzywa i ......chrzan
dobrze?

pozdrawiam Krycha

45. Data: 2005-02-10 10:05:52

Temat: Re: Sygnaturki Dirkowe
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cuf7hh$df$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):

> Skoro już nas tak od dłuższego czasu sekujesz

Hejka. Aż tak? :-(

> to może podaj słownik,
> z którego korzystasz

SWO PWN W-wa 1980. :-)

>abyś nie skończył przypadkiem w prosektorium.

A wiesz, że mało brakowało, bo zaatakował mnie pitbull, ale tylko
zmiażdżył mi dłoń. :-)
Pozdrawiam rekonwalescencyjnie Ja...cki

46. Data: 2005-02-10 10:09:08

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl>
> rośliny
> ciepło, ciepło "-)

Perz i lebioda.
--
Pozdrawiam, Jerzy

47. Data: 2005-02-10 10:29:22

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> JerzyN
> Hejka. Aż tak? :-(

:-)))
No nie, nie odbieraj tego aż tak poważnie, ale skoro wybierasz słowa ze
SWO[bcych] a piszesz na polskojęzycznej grupie to wypadałoby w
sygnaturce dać wyjasnienie lub link. Tym bardziej, że bardzo często
używasz słów mocno wyszukanych, które nie sa w codziennym obiegu, no i
zdarzją ci się literówki co dodatkowo wprowadza zamieszanie. Sięganie
[przez czytacza] za każdym razem po słownik mija się z celem a chyba nie
o to ci chodziło aby być niezrozumiałym. Podejrzewam, ze wiekszość z
tych co nie wiedzą po prostu olewają twój wysiłek.

> SWO PWN W-wa 1980. :-)

Czyli cały czas ten sam, którego akurat ja nie mam, ale zauważ, że w
wersji 2002 brak niektórych słów używanych przez ciebie, m.in.
prosekwująco - więc nie sprawdzę.

> A wiesz, że mało brakowało, bo zaatakował mnie pitbull, ale tylko
> zmiażdżył mi dłoń. :-)
> Pozdrawiam rekonwalescencyjnie Ja...cki

A to ci współczuję i wracaj szybko do zdrowia. A co z Gwidonkiem?

--
Pozdrawiam (nadal) proskrypcyjnie, Jerzy

48. Data: 2005-02-10 11:21:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cufd8p$phq$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):

> :-)))
> No nie, nie odbieraj tego aż tak poważnie

Hejka. Nie ma mowy o powadze. :-) Uczestnictwo na grupie ogrodowej
traktuję jak dobrą zabawę i nawet żałosne próby ignorowania postów moich,
czy innych uczestników odbieram jako testimonium paupertatis.

> [...]
> sygnaturce dać wyjasnienie lub link. Tym bardziej, że bardzo często
> używasz słów mocno wyszukanych, które nie sa w codziennym obiegu,

Może dlatego, że sam lubię wertować to myślę, że cała zabawa polega na
tym, żeby odnaleźć takie słówko. :-) Podejrzewam, że ono się wtedy prędzej
utrwali w pamięci.

>no i zdarzją ci się literówki co dodatkowo wprowadza zamieszanie.

Chyba raz się zdarzyło, a przecież do trzech razy sztuka. < lol >

> Sięganie [przez czytacza] za każdym razem po słownik mija się z
> celem a chyba nie o to ci chodziło aby być niezrozumiałym.

Mnie głównie chodzi o to, że w ten sposób poznaję wiele ciekawych
słówek.

> Podejrzewam, ze wiekszość z tych co nie wiedzą po prostu olewają
> twój wysiłek.

Szczegół. ;-) Wiem jednak, że już kilka osób bawi się razem ze mną. :-D

> A to ci współczuję i wracaj szybko do zdrowia. A co z Gwidonkiem?

Dziekuję. :-) Gwidonka i żonę osłoniłem przed bestią moim wątłym
ciałkiem. :-D
Pozdrawiam spastycznie Ja...cki

49. Data: 2005-02-10 11:40:34

Temat: Odp: Sygnaturki Dirkowe
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cufg44$b09$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> utrwali w pamięci.
> >

> Mnie głównie chodzi o to, że w ten sposób poznaję wiele ciekawych

Mieszczanin szlachcicem? Podobnie był zafascynowany mówieniem prozą. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

50. Data: 2005-02-10 11:53:58

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> [...]

moich,
> czy innych uczestników odbieram jako testimonium paupertatis.
[...]
> Dziekuję. :-) Gwidonka i żonę osłoniłem przed bestią moim wątłym
> ciałkiem. :-D
> Pozdrawiam spastycznie Ja...cki

Aaaaa, skoro tak to
--
pozdrawiam abuzywnie, Jerzy

zawilec japoński
na ratunek cebulkom
Formatowanie postow [w kwestii formalnej]
pustynnik
ciekawostki ogrodnicze