Funkie i roze

71. Data: 2005-02-10 22:09:57

Temat: Re: Funkie i roze
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie obawiasz się, że jak z Twich nasion połowa lili wyrośnie - to dopiero
> będzie tłok :-)
> Moim zdaniem ma być tłok, niech wszystkie skrawki ziemi zarosną liliami,
> różami i funkiami też !!
> pozdrawiam, Bogda

Jeśli z tych nasion wyrośnie połowa, w ciągu czterech lat ilość
zwiększy się dziesięciokrotnie, to będzie początek pierwszorzędnej
zabawy. Będziemy mieli najpiękniejsze chwasty na świecie.
Do tego funkie pokrzyżować z konwaliami i obsiać tym lasy...
Pozdrawiam.Mirzan

72. Data: 2005-02-10 22:52:52

Temat: Re: Odp: Funkie i roze
Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie !!! pokrzywy, perz i wymieniany wcześniej mniszek :-)
> Czy zauważyliście, ze psy skubią perz ? - one wiedzą co dobre!
> pozdrawiam serdecznie i gratuluję tym co stawiali na pokrzywy no i
> oczywiscie Ani
> Bogda

Dziekuje :)
Kłącze perzu to jeden z najlepszych srodkow "czyszczacych krew" -
odtruwajacy i wzbogacajacy w zwiazki mineralne. A o pokrzywie to wszyscy
wiedzą.
pozdrawiam
Ania

73. Data: 2005-02-10 23:08:21

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)

hm,hm mam nadzieje że nie urwiecie mi głowy ale mam pytanie: skad wziąć
chrzan? rozgladałam sie wsród nasion ; nie ma. U sasiadów; nie ma. Czy z
korzenia kupionego w warzywniaku wyrosnie mi chrzan?
pzdr na ostro Kuleczka

74. Data: 2005-02-11 08:13:12

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy z
> korzenia kupionego w warzywniaku wyrosnie mi chrzan?

Wyrosnie. Posadz go koniecznie np. w wiaderku bez dna,
trudno sie go potem pozbyc :))
Pozdrawiam, Krystyna

75. Data: 2005-02-11 09:35:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:

> hm,hm mam nadzieje że nie urwiecie mi głowy ale mam pytanie: skad wziąć
> chrzan? rozgladałam sie wsród nasion ; nie ma. U sasiadów; nie ma. Czy z
> korzenia kupionego w warzywniaku wyrosnie mi chrzan?

Oddam dowolną ilość, ale musisz sama wykopać.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

76. Data: 2005-02-11 09:58:38

Temat: Re: Sygnaturki Dirkowe
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> W wiadomości news:cuflkg$8io$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
[...]
> PS Gdy okaże się, że Komendant startował w teleturnieju, to ja sobie
dopiero
> będę podkpiwać. < lol >

Powtórek nie ma :-p
--
Pozdrawiam, Jerzy

77. Data: 2005-02-11 10:03:57

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> W wiadomości news:cufmob$e7k$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN

> Hejka. Sugerujesz, że Tadka [...]

Nie nie i nie w tym rzecz.
Nie masz wrażenia, iż Tadeusz sugeruje, że pies się na ciebie rzucił jak
go pozdrowiłeś w swoim stylu?
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

78. Data: 2005-02-11 11:35:04

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cuhvrb$ie6$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):

Pozdrawiam, Jerzy
--
[zalecając wykonanie infibulacji co poniektórym]

Hejka. Przesadziłeś ździebko. :-( Chyba, że masz pozytywne osobiste
doświadczenie w tym względzie. ;-)
Pozdrawiam barbarzyńsko Ja...cki

79. Data: 2005-02-11 11:38:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cui05a$jq5$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):

> Nie masz wrażenia, iż Tadeusz sugeruje, że pies się na ciebie rzucił
> jak go pozdrowiłeś w swoim stylu?
> :-)

Hejka. No, mam, ale uważam też, że każdy sądzi podług siebie. ;-)
Pozdrawiam dedukcyjnie Ja...cki

80. Data: 2005-02-11 11:55:50

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> W wiadomości news:cuhvrb$ie6$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN

> Hejka. Przesadziłeś ździebko. :-( Chyba, że masz pozytywne
> [...]

:-)))
Komendant to postać historyczna i odrobina szacunku mu się należy.
A za krzewienie wiedzy o winoroślach co najmniej spiżowy pomnik.
--
Pozdrawiam fundamentalnie, Jerzy

zawilec japoński
na ratunek cebulkom
Formatowanie postow [w kwestii formalnej]
pustynnik
ciekawostki ogrodnicze