Sympatie i antypatie

41. Data: 2009-12-10 22:21:26

Temat: Re: Sympatie i antypatie
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> tren R :-)

Trener jest marką samą w sobie. Mistrzem świata w puentowaniu.

Qra, nie... to nie to

42. Data: 2009-12-10 22:22:45

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Tylko szczerość można wyrazić w różny sposób. Osoby, które lubię, mogą
> powiedzieć szczerze: "jesteś idiotką (ale pokazywanie białych
> nieoplombowanych zębów w tym idiotycznym uśmechu jest promocją
> zdrowia)". Mogą też powiedzieć: "ty, idiotko!" Oba niby szczere... ale
> pierwsze nie jest tylko i wyłącznie negatywne.

A to prawda, ta krytyka ma budować, a nie burzyć. I ma być dla mnie a
nie przeciw mnie.

> W ogóle inteligencja to jest coś, co coraz częściej przeszkadza, zamiast
> pomagać.

Nie łam się. Zdanie przewodnie mojego brata:
"Niczego tak nie lubię jak tańców ludowych, głupich kobiet i ciepłej wódki"

> Niestety bardzo prawda.
>
> Qra, popogrzebowo

To się jeszcze w piachu nie zakopuj. Zaraz uznam, ze nerkę chcesz
sprzedać ;)

--

Paulinka

43. Data: 2009-12-10 22:23:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Trener jest marką samą w sobie. Mistrzem świata w puentowaniu.
>
> Qra, nie... to nie to

Dobra puenta to kropka nad i :)
spoko - minie...
Edi

44. Data: 2009-12-10 22:24:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Śmierć nie istnieje.

Wiem. Jest tylko przejście. Właśnie ktoś bardzo mądry i dobry przeszedł.
Najbardziej boli (i tego nie da się oszukać), że pozostają ludzie, którzy
teraz muszą się pogodzić ze zwykłym fizycznym brakiem.

Qra

45. Data: 2009-12-10 22:25:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> czy ludziom, których lubimy nie możemy mówić rzeczy
> przykrych w sytuacji, kiedy tak właśnie czujemy? I kolejne
> pytanie, co osoba, która się czuje przez kogoś lubiana robi
> z tymi przykrymi słowami?

Rozsypuje się. A potem powoli składa do kupy. Mając przy tym masę
wsparcia od "burzyciela". Chyba nie byłabym dziś tym kim jestem bez tego
uderzenia...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

46. Data: 2009-12-10 22:27:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> To było mimowolne - porażenie nerwów. Niektórzy się śmieją do
> wszystkich, a tak naprawde nikogo nie lubią.

Raczej asekuracja. Pokażę zębiska - dadzą mi spokój.

Qra, trzeba kochać pomimo tych zębów

47. Data: 2009-12-10 22:29:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 23:22:45 +0100, Paulinka napisał(a):

> "Niczego tak nie lubię jak tańców ludowych, głupich kobiet i ciepłej wódki"

Czyli najbardziej lubi właśnie to :-)
--

Ikselka.

48. Data: 2009-12-10 22:30:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 23:24:06 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> Najbardziej boli (i tego nie da się oszukać), że pozostają ludzie, którzy
> teraz muszą się pogodzić ze zwykłym fizycznym brakiem.

Każdy bardzo mądry i dobry człowiek Pozostaje.

--

Ikselka.

49. Data: 2009-12-10 22:32:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Rozsypuje się. A potem powoli składa do kupy. Mając przy tym masę
> wsparcia od "burzyciela". Chyba nie byłabym dziś tym kim jestem bez tego
> uderzenia...

Czołg!

--

Paulinka

50. Data: 2009-12-10 22:33:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Rozsypuje się. A potem powoli składa do kupy. Mając przy tym masę
> wsparcia od "burzyciela". Chyba nie byłabym dziś tym kim jestem bez tego
> uderzenia...

Buduje - fakt. Ale ja to bym chciała budowanie bez wcześniejszego burzenia
wszystkiego. Idealne (stosowane przez pewną osobę, której tu nie wymienię):
"Chociaż jesteś straszną francą, i tak Cię kocham"

Qra

Związek bez seksu jest jak
kotek
SANIE !!!