Syndrom ateusza

1. Data: 2008-03-01 02:15:50

Temat: Syndrom ateusza
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem że wiekszośc osób które deklarują się podczas rozmowy
jako ateiści ma dość mocne parcie na atakowanie wszystkich wokoło
jako teistów, swoistą manię prześladowczą, poszukiwanie poczucia wyższości i
jednocześnie smutne popadanie w uproszczenia, używanie
argumentów o posmaku wojującego liberalizmu [aborcja i te sprawy...]

Mam po dziurki w nosie tak religiantów jak i ateuszy...poza pustymi
hasłami nie mają nic realnego do zaproponowania.

2. Data: 2008-03-01 05:46:48

Temat: Re: Syndrom ateusza
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 03:15, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Mam po dziurki w nosie tak religiantów jak i ateuszy...poza pustymi
> hasłami nie mają nic realnego do zaproponowania.

To, to!
To ateisci wymyslili dzihad. Wymyslili tez konkwise i wyprawy
krzyzowe. Jak powszechnie wiadomo to ludzie wyznajacy laicki stosunek
do zycia buduja kascioly w Polsce, i dzwoniac z wiezy naklaniaja
niewiernych by nie chodzili na msze. To agnostycy zabiegaja o nauke
religii w szkolach polskich, jak rowniez o wprowadzenie stopnia z
religii na swiadectwa maturalne. Zas osoby wierzace cichutko cienkim i
piskliwy glosikiem cos mowia o Konstytucji RP, i ze z powyzszej wynika
wolnosc religijna i swiatopogladowa! Tak, tak, wszedzie wkolo walczacy
ateizm! :-))

J-23 Flegiel von Trop

3. Data: 2008-03-01 07:35:05

Od: "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam po dziurki w nosie tak religiantów jak i ateuszy...poza pustymi
> hasłami nie mają nic realnego do zaproponowania.

Wyszedłeś na durnia tym postem, a udowodnił ci to J-23

4. Data: 2008-03-01 08:52:45

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 1 Mar, 03:15, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

piskliwy glosikiem cos mowia o Konstytucji RP, i ze z powyzszej wynika
wolnosc religijna i swiatopogladowa! Tak, tak, wszedzie wkolo walczacy

Sprowadzasz dyskusję do ogranego schematu, który do niczego nie prowadzi.
Teraz mogło by nastapić "rewolucja francuska, rewolucja bolszewicka,
MaoTseTung, Hoxa etc". Wysil się, przeczytaj, co napisałSky- i postaraj się
zrozumieć. Jak zrozumiesz- to odpisz

Chiron

5. Data: 2008-03-01 10:37:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> napisał w wiadomości

> Wyszedłeś na durnia tym postem, a udowodnił ci to J-23

taaa...poza pustymi hasłami nie mają nic realnego do zaproponowania.

6. Data: 2008-03-01 10:43:36

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 11:37, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> napisał w
wiadomościnews:fqb0tq$g2n$1@mx1.internetia.pl...

> taaa...poza pustymi hasłami nie mają nic realnego do zaproponowania.

Jakie to "pelne hasla" sa?
"maja"? Ja jestem w liczbie pijedynczej - ma
Tylko niektore wydumane byty wystepuja w trzech osobach!

7. Data: 2008-03-01 10:45:21

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 09:52, "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> wrote:
> [...]
> zrozumieć. Jak zrozumiesz- to odpisz
>
> Chiron

> Sprowadzasz dyskusję do ogranego schematu

Zaproponuj inny

8. Data: 2008-03-01 11:07:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 1 Mar, 11:37, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> napisał w
wiadomościnews:fqb0tq$g2n$1@mx1.internetia.pl...

> taaa...poza pustymi hasłami nie mają nic realnego do zaproponowania.

Jakie to "pelne hasla" sa?

-To ja mam WAM je podać?!
Pytałem: Co ma do zaproponowania ateizm?
A dostałem w odpowiedzi jakiś shit.

"maja"? Ja jestem w liczbie pijedynczej - ma
Tylko niektore wydumane byty wystepuja w trzech osobach!

-No patrz! Nie wiedziałem że ateuszy jest tylko sztuk 1.
Ty jesteś ten jedyny prawdziwy? ;P
Bo piszę do WAS wszystkich jak leci...

9. Data: 2008-03-01 11:15:22

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:d8816088-dcba-4e57-a47b-498944e04e13@
> [...]
> Tylko niektore wydumane byty wystepuja w trzech osobach!
>
> -No patrz! Nie wiedziałem że ateuszy jest tylko sztuk 1.

To jest to!
Mentalnosc katola, ktorego wkurza niewiara innego czlowieka.
Zakuj sie w stal, i na saracena z ogniem i mieczem!

10. Data: 2008-03-01 11:27:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
On 1 Mar, 12:07, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

Mentalnosc katola, ktorego wkurza niewiara innego czlowieka.
Zakuj sie w stal, i na saracena z ogniem i mieczem!

-To jest to!
Mentalnosc ateusza, ktory wszędzie widzi katoli.
Zakuj sie w stal, i na watykan z sierpem i młotem!

Masz cipkę?
Re: Czy syndrom poaborcyjny=psychoza wyrzutów sumienia...
Re: Co ma do zaproponowania ateizm?
Lokata Mojżesza Szota
Hej, jade, ja se jade.