Re: Synteza - abyś nie miał zeza / nr 7

From: "Robakks" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.sci.fizyka
Subject: Re: Synteza - abyś nie miał zeza / nr 7
Date: Tue, 16 Nov 2010 08:44:11 +0100

"AW" <o...@h...com>
news:0ef8.0000063e.4ce1f1c6@newsgate.onet.pl...
> "Robakks" <r...@o...pl>

> Niczego nie wyjaśniasz. Wijesz się po prostu, jak przyszpilony robal. I to
> wszystko.
>
> AW
>
> .

Jesteś więc niereformowalny, jak narzędzie, które nie chce, a musi.
Skoro zaprogramowano Cię do niszczenia ISTNIEJĄCEGO porządku,
to będziesz niszczył nie mając możliwości wyboru jak automat nieświadomy,
że realizuje nie swój program, kukiełka sterowana sznureczkami, agent
matrixa, pies ogrodnika strzegący drzewa żywota, by Człowiek nie zjadł
i nie żył na wieki. Pies ogrodnika sam nie zje, a drugiemu nie da.
Napisz mi AW-uniu czy przeraża Cię świadomość, że to nie papierowy Bóg
i jego niszczący wszystko żołnierze, ale Człowiek - budowniczy wieży Babel,
odkryje tajemnicę nieśmiertelności i będzie wskrzeszał umarłych, w nowym
lepszym Świecie wolnym od podłości, obłudy i bezduszności
zmanipulowanych człekopodobnych automatów, alefitów, fanatyków urojeń
i samozaprzeczających się teorii opartych na fałszu i orzekaniu bez
uzasadnienia prawdziwości.
Tak się stanie, bo psy szczekają, a karawana idzie dalej - nie zważając na to.
Jazgot kundli nie ma wpływu na emergentny postęp pociągu w przyszłość. :)
Robakks