Syrop wykrztuśny

1. Data: 2000-12-21 09:13:21

Temat: Syrop wykrztuśny
Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę Was o podanie nazw syropów wykrztuśnych (takich rozrzedzających
śluz).
Najchętniej skutecznych i bezpiecznych w czasie ciąży.
Senk ju

2. Data: 2000-12-21 20:47:07

Temat: Re: Syrop wykrztuśny
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę Was o podanie nazw syropów wykrztuśnych (takich rozrzedzających
> śluz).
> Najchętniej skutecznych i bezpiecznych w czasie ciąży.
> Senk ju

- oprócz I trym.: Ambrohexal, Ambroksol, Ambrosol, Bronchopront, Deflegmin,
Flegamina, Mukobron
- zawsze: Plantifort, Rubital comp., Sir. Pini comp., Sir. Plantaginis, Sir.
Thymi comp., Sir. Tussipini, Sir. Verbasci, Syr. prawoślazowy złożony, Tussipect
Coldrex Broncho syrop, Bronchicum, Bronchopect, Bronchosol, Echinasal,
Diabetussic

Smacznego

3. Data: 2000-12-21 21:13:56

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry - Coldrex Broncho działa p-kaszlowo, a Ambrohexale, Ambrosole itd. są
na receptę. Pozdr. Agn.

Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

4. Data: 2000-12-22 19:53:45

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry - Coldrex Broncho działa p-kaszlowo,

Ale wpływa również na rozrzedzenie wydzieliny śluzowej w drogach oddechowych,
ułatwiając jej wydalanie

>a Ambrohexale, Ambrosole itd. są
> na receptę. Pozdr. Agn.

Wiem o tym. A kto mówił, że chodzi o leki bez recepty.
Wesołych Świąt
Tomek

Zauktaulizowano krytyczne info o kasie chorych (ej)
Zauktaulizowano krytyczne info o kasie chorych (ej)
do 250.000 $ grzywny i do 10 lat wiezienia za sprzedaz prywatnej informacji medycznej w Stanach
znaczenie leku
Uzaleznienia ? Dowiedz sie wiecej o uzaleznieniu od alkoholu i narkotykow