Szacunek

31. Data: 2010-04-12 11:10:17

Temat: Re: Szacunek
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 13:03, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "medea"
> Prawda, Ewo. Tylko odpowiedź: "dlaczego?" w moim przekonaniu może być bardzo
> ważna dla Ciebie.

Tak, Chironie.
Wlasnie tak.

32. Data: 2010-04-12 11:22:46

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> nie mam siły się ubrać, jeść,
> funkcjonować.

Ale masz sile sie wyklocac w usenecie.

> Teraz muszę o tym znów mówić.

Nie musisz.

> Gdzie jesteś, Panie Prezydencie???

U najwyzszego.
I.

33. Data: 2010-04-12 11:24:38

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Chyba wszyscy zaczynamy (powoli) być dumni z siebie jako narodu.
> Coś ładnego bardzo się dzieje: jesteśmy dojrzalsi, bardziej wolni, bardziej
> otwarci na siebie nawzajem.

A gdzie Ty to dokladnie widzisz? I jak?
I.

34. Data: 2010-04-12 11:29:58

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wiesz co, zadziwia mnie konsekwencja, z jaką osoby nie chcące mnie czytać -
> mnie czytają :-D

Mylisz się. Czytam to co piszesz bardzo wybiórczo.

Ewa

35. Data: 2010-04-12 11:30:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hpuvtu$g06$3@inews.gazeta.pl...

> A gdzie Ty to dokladnie widzisz? I jak?
> I.

Wśród ludzi, ale realnych ludzi. Na ulicach.

(znajomych nie liczę, bo to nieadekwatna "próbka")

MK

PS. Mam dalej tłumaczyć?
Bo chyba tak "domyślnie" wystarczy.

36. Data: 2010-04-12 11:31:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Prawda, Ewo. Tylko odpowiedź: "dlaczego?" w moim przekonaniu może być
> bardzo ważna dla Ciebie.

Jest dla mnie ważna. JUŻ ją chyba zresztą znam.

Ewa

37. Data: 2010-04-12 11:32:32

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> wiadomości news:hpuvtu$g06$3@inews.gazeta.pl...
>
> Wśród ludzi, ale realnych ludzi. Na ulicach.
>
> (znajomych nie liczę, bo to nieadekwatna "próbka")

Tez bylam dzis wsrod ludzi. Nic takiego nie zauwazylam. Moze dlaytego,
ze wsrod mlodych bylam akurat.
Ale zwlaszcza wsrod ludzi zmotoryzowanych nie widac zmian na bardziej
"dojrzalych".
I.

38. Data: 2010-04-12 11:36:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hpv0co$hl5$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> wsrod mlodych bylam akurat.
> Ale zwlaszcza wsrod ludzi zmotoryzowanych nie widac zmian na bardziej

Motocykliści?

MK

39. Data: 2010-04-12 11:38:35

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hpv0co$hl5$1@inews.gazeta.pl...

> Motocykliści?

Nie, "samochodowi".
A propos motocyklistow: widzialam, jak mlodemu motocykliscie mundurowy
motocyklista wypisywal mandat.
I.

40. Data: 2010-04-12 11:51:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jest dla mnie ważna. JUŻ ją chyba zresztą znam.
>
> Ewa

Jak ją poznasz, to nie będzie to wywoływać już w Tobie żadnych emocji...tak
to widzę.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Chichot Wyspiańskiego.
Masełko, margaryna a moje partykularne interesiki
Ruska ruletka
AGENTURA STARA - SIE STARA
DUCHOM...