Ruska ruletka

1. Data: 2010-04-12 06:24:04

Temat: Ruska ruletka
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa osób podróżujących
zabytkowym samolotem - doposaża się go w nowoczesny sprzęt
nawigacyjny, a następnie wybiera takie lotnisko docelowe na którym
ten sprzęt jest bezużyteczny.
Okoliczne moczary i las wytwarza mgłę, która nie tylko obniża widoczność,
ale lepkie powietrze nasycone aerozolem obniża prędkość - co skutkuje
niezamierzonym opadaniem "autobusu powietrznego retro".
Wiedząc o tym można do takiej latającej trumny zaprosić wszystkich
najważniejszych generałów, a także urzędników państwowych i prezesów
istotnych dla państwa organizacji, wraz z oficjalnym gospodarzem tej
machiny - Panem Prezydentem - i śledzić los tych ludzi:
uda się czy się nie uda?
Wylądują po omacku czy się rozbiją?
Raz na jakiś czas udaje się bezpiecznie wylądować...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości

2. Data: 2010-04-12 17:53:52

Temat: "Któż zbadał puszcz litewskich przepastne krainy..." Re: Ruska ruletka
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 12 kwietnia 2010 08:24. carbon entity 'Robakks'
<R...@g...pl>
contaminated pl.sci.filozofia with the following letter:

> [...]
> uda się czy się nie uda?
> Wylądują po omacku czy się rozbiją?
> Raz na jakiś czas udaje się bezpiecznie wylądować...

"Któż zbadał puszcz litewskich przepastne krainy,
Aż do samego środka, do jądra gęstwiny?
Wieść tylko albo bajka wie, co się w nich dzieje.
Bo gdybyś przeszedł bory i podszyte knieje,
Trafisz w głębi na wielki wał pniów, kłód i korzeni,
Obronny trzęsawicą, tysiącem strumieni
I siecią zielsk zarosłych,
Dalej co krok czyhają, niby wilcze doły,
Małe jeziorka, trawa zarosłe na poły
Tak głębokie, ze dna ich ludzie nie dośledzą
( _wielkie_ _jest_ _podobieństwo_ , _że_ _diabły_ _tam_ _siedzą_ ).
Woda tych studni sklni się, plamista rdza krwawa.
A z wnętrza ciągle dymi zionąc woń plugawą,
Od której drzewa wkoło trąca liść i korę;
Łyse, skarłowaciałe, robaczliwe, chore,
Pochyliwszy konary mchem kołtunowate
I pnie garbiąc brzydkimi grzybami brodate.
Za tymi jeziorkami już nie tylko krokiem,
Ale daremnie nawet zapuszczać się okiem;
Za mgłą ciągnie się piękna, żyzna okolica
Główna królestwa zwierząt i roślin stolica..."

ZŁE wyszło ponownie ze smoleńskich rojstów :(

3. Data: 2010-04-12 18:02:57

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>
> [...]

> Za mgłą ciągnie się piękna, żyzna okolica
> Główna królestwa zwierząt i roślin stolica..."
>
> ZŁE wyszło ponownie ze smoleńskich rojstów :(

Tak...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

4. Data: 2010-04-12 18:11:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

Starego nie da się przeprogramować zdalnie.

5. Data: 2010-04-12 18:22:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl>

> Starego nie da się przeprogramować zdalnie.

Zauważ, że media unikają tego tematu jak ognia.
Co z tego, że zakupiono aparaturę za parę milionów,
skoro na tym lotnisku, które KTOŚ wybrał - ta aparatura była
zupełnie nieprzydatna.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

6. Data: 2010-04-12 18:51:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Starego nie da się przeprogramować zdalnie.

Rzekl doswiadczony programista pralki automatycznej.

7. Data: 2010-04-12 19:53:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Co z tego, że zakupiono aparaturę za parę milionów,
> skoro na tym lotnisku, które KTOŚ wybrał - ta aparatura była

Zaraz napuszczę na Ciebie Stalkera- on już tam stwierdzi "zespół McGyver'a"
i tym podobne. A zresztą- sam najlepiej wie, co stwierdzić:-)
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

8. Data: 2010-04-12 20:25:19

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>
> [...]

podobne. A
> zresztą- sam najlepiej wie, co stwierdzić:-)

A mnie zastanawia czy ktoś w mediach poruszy tę kwestię:
odpowiedzialności za wybranie takiego lotniska.
To zapewne Kancelaria Prezydenta i Biuro Ochrony Rządu
organizowało ten przelot. Dlaczego wybrano lotnisko bez
odpowiedniej aparatury zapewniającej bezpieczeństwo głowy
państwa, generalicji, ikon narodowych i prezesów ważnych
instytucji? Po cóż więc było wymieniać w samolocie starą
aparaturę na nową, skoro stara działała, a nowa nie?
Czy chodziło o uśpienie czujności?
Na pytanie dziennikarki tamten rosyjski żołnierz odpowiedział:
"skąd miałem wiedzieć na jakiej wysokości jest samolot
jeśli nie podali"
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

9. Data: 2010-04-12 20:38:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> odpowiedzialności za wybranie takiego lotniska.
> To zapewne Kancelaria Prezydenta i Biuro Ochrony Rządu

I tak to właśnie Chiron nie zrozumiał intencji Twojego wcześniejszego
pytania...

> Dlaczego wybrano lotnisko bez
> odpowiedniej aparatury zapewniającej bezpieczeństwo głowy
> państwa, generalicji, ikon narodowych i prezesów ważnych
> instytucji?

Bo było najbliżej miejsca uroczystości?

Z posta wcześniejszego:

> Po cóż więc było wymieniać w samolocie starą
> aparaturę na nową, skoro stara działała, a nowa nie?

Bo samolot rządowy lata także na wiele innych lotnisk, na całym świecie,
z których wiele pozwala wykorzystać nowoczesną aparaturę?

Stalker, ludzie, czy Was wszystkich jakiś amok głupoty ogarnął?

10. Data: 2010-04-12 20:55:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz: te zdania:

> [...]
>
> Bo samolot rządowy lata także na wiele innych lotnisk, na całym świecie, z
> których wiele pozwala wykorzystać nowoczesną aparaturę?

są IMO dyskusją. Nie zgadzasz się, wyrażasz swoje opinie. Dla mnie- OK.

To zdanie:
> Stalker, ludzie, czy Was wszystkich jakiś amok głupoty ogarnął?

świadczy IMO źle o Tobie. Wynika z niego, że Ty tu jeden jedyny mądry w
morzu głupoty. Podczas gdy Ty możesz mieć rację, ale także możesz jej nie
mieć, a teorie przedstawione tu przez AW mogą być czubkiem góry lodowej.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.