Szafki kuchenne

1. Data: 2003-01-15 22:47:32

Temat: Szafki kuchenne
Od: "J&M" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktos ma moze jakies doswiadczenia zwiazane z malowaniem zwyklych
sklejkowych szafek kuchennych (frontow). Mamy zamiar remontowac kuchnie.
Troche nam szkoda wyrzucac pieniadze na nowe szafki, bo "stare" sa jeszcze
calkiem OK, tyle ze nudne i wyczajne - biale. Chcielibysmy je pociagnac
jakas farba, tylko nie bardzo wiemy jaka...
Jakies sugestie?

Pozdrawiamy wszystkich "domowiczow" (oraz obecnych na grupie "kotowiczow";-)

Justyna&Marek

1. Data: 2003-01-16 07:57:51

Temat: Re: Szafki kuchenne
Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
jakieś 4 lata temu pomalowałam szafki kuchenne które mają ok 20 lat. Wyszły
super - trzeba dobrac tylko jakiś fajny kolor a farba to chyba akrylowa -
nie pamiętam jak zapytam męza to napisze - kolory dobierałam z mieszalni i
koniecznie maluj małym wałeczkiem nie pędzelkiem zeby nie było widać
pociągnieć
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-16 12:12:29

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

J&M i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się wiadomości:
> Troche nam szkoda wyrzucac pieniadze na nowe szafki, bo "stare" sa jeszcze
> calkiem OK, tyle ze nudne i wyczajne - biale. Chcielibysmy je pociagnac
> jakas farba, tylko nie bardzo wiemy jaka...

Inna możliwość to ich oklejenie tapetą samoprzylepną - wtedy macie do
dyspozycji całą gamę wzorków i deseni... :)

Wojtek

--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2003-01-16 12:36:28

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski wystukał w wiadomości <b067hp$22n$1@news.tpi.pl>:

> J&M i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się wiadomości:

> Inna możliwość to ich oklejenie tapetą samoprzylepną - wtedy macie do
> dyspozycji całą gamę wzorków i deseni... :)

Ale trzeba dobrze pozabezpieczać kanty, bo w kuchni wilgoć jest i mogą
zaczać odłazić.

Teściowie ostatnio odnawiali kuchnie metodą malowniczą właśnie (szafki
i ściany) i efekty są bardzo fajne. Tylko stary piecyk gazowy nie pasuje
do wystroju teraz... ;)

Można sie pokusić np. o pomalowanie szafek dwoma kolorami - na przykład
ogólnie jasne, a fragmenty drzwiczek przy uchwytach ciemniejszym odcieniem,
bo tam sie bardziej brudzą. Osoby z zacięciem artystycznym mogą wymalować
szafki w różne wzory - na przykład rodem z Zalipia... ;)

Można też wymienić same uchwyty na jakieś odlotowe. Takie drobiazgi potrafią
niesamowicie odmienić kuchnię.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-01-17 16:10:27

Od: "Jarek Mielczarek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja malowałem Beckersem ok.7 lat temu (farba akrylowa) - szafki robione z
mebli typu "Wyszków"
mające wtedy lat naście.

Szafki stoją do dzisiaj - w niektórych miejscach (kanty itp) są drobne
ubytki po uderzeniach, generalnie
jednak farba zachowała się bardzo dobrze.

Co więcej - w 95 roku, kiedy się wprowadzaliśmy, dostaliśmy stare, drewniane
krzesła.
Też pomalowałem je Beckersem i do dziś nie widać śladów wytarcia!
A używane były codziennie.
Podsumowując - zdecydowanie można pomalować.

Jarek

1. Data: 2003-01-17 19:05:28

Od: "J&M" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Dzieki Wszystkim za rady. Ja najpierw sie strasznie napalilam na taka fajna
folie "metalowa", samoprzylepna. Ale jak zobaczylam cene, to wyszlo mi
drozej niz nowe fronty... Chyba pomaluje tak jak radzicie, i moze w
okolicach uchwytow podoklejam cos oryginalnego.
Jak juz wymysle i wykonam, dam znac, jak wyszlo.
Pozdrowienia,
Justyna

1. Data: 2003-01-18 08:33:29

Od: "Elżbieta Wojtowicz" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może to i dobre ale nie praktyczne a poza tym mnie się wydaje tandetne.
Pozdrawiam Elżbieta
Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:b067hp$22n$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2003-01-20 12:46:46

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Wojtowicz i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie
się wiadomości:
> może to i dobre ale nie praktyczne a poza tym mnie się wydaje tandetne.
> Pozdrawiam Elżbieta

DGCC, a praktyczność zależy od jakości wykonania.

Odpowiadaj *pod* cytatem, nie nad nim.

Wojtek

--

Zmywarka PRIVILEG