Szafy Meble kuchenne

1. Data: 2003-01-09 07:45:57

Temat: Szafy Meble kuchenne
Od: "jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tanio Warszawa
bezpłatny dojazd , wycena

www.szafyjacek.prv.pl
w...@a...waw.pl
tel. 0-501-962-533

1. Data: 2003-01-09 07:52:17

Temat: Re: Szafy Meble kuchenne
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" spamuje
> Tanio Warszawa
> bezpłatny dojazd , wycena

Czy trochę nie przesadzasz? To już trzecia wiadomość w tym roku!!!
To nie jest grupa pl.rec.szafy.tanio.w.warszawie ani pl.rec.ogloszenia

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-01-09 08:06:58

Od: "jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja chetnie pomoge jak ktos ma jakies problemy
meblami .itp.

1. Data: 2003-01-09 09:03:03

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek pisze:

> Ale ja chetnie pomoge jak ktos ma jakies problemy
> meblami .itp.

To pomagaj! A reklamowac mozesz sie przy okazji bardziej dyskretnie,
np. w sygnaturce :-)

Skoro juz jestes to mam pytanie do specjalisty:

Projektujac szafke kuchenna i zakladajac jej jakas szerokosc,
np: 60 cm, jaka szerokosc drzwiczek powinienem przyjac?
zakladamy ze szafka zbudowana bedzie z plyty 18mm i fronty beda
tej samej grubosci...

1. Data: 2003-01-09 09:38:53

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

> Ale ja chetnie pomoge jak ktos ma jakies problemy
> meblami .itp.

Proszę o odpowiedź na pytanie jakie są dostępne najdłuższe płyty wiórowe
laminowane na biało ?

Przy czym myśle o płytach dostępnych standardowo a nie na jakieś
specjalne zamówienie w fabryce.

A uwaga dot. reklamy w sygnaturce uważam jest słuszna.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-09 10:04:36

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bolek i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się wiadomości:
> Projektujac szafke kuchenna i zakladajac jej jakas szerokosc,
> np: 60 cm, jaka szerokosc drzwiczek powinienem przyjac?
> zakladamy ze szafka zbudowana bedzie z plyty 18mm i fronty beda
> tej samej grubosci...

Standardowo oferowane drzwiczki do tej szerokości szafki mają szerokość
595mm.
Ile powinny mieć Twoje? To zależy, jak mają się otwierać i ile mają na to
miejsca w pobliżu - czy np. tam, gdzie się mają otwierać nie ma jakiejś
ścianki...
Ale zastosuj raczej szerokość standardową, a ew. kłopoty z otwieraniem
rozwiąż przy pomocy różnych zawiasów.

Wojtek

--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2003-01-09 10:50:35

Od: "jacek" <w...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Standartowo tzn. dostepne w kazdej chwili
to 2800mm
ale licz na odciecie (spad) to 2790 mm

1. Data: 2003-01-09 11:13:06

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Standartowo ...

Dziękuję za odpowiedź :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-09 21:05:34

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie :-)

> Standartowo tzn. dostepne w kazdej chwili
> to 2800mm
> ale licz na odciecie (spad) to 2790 mm

Po namyśle dodam jeszcze jedno pytanie. Czy "te spady" są konieczne ?

Tzn. mam mieszkanie wysokie na 280 cm i ze wzmiankowanych płyt miałyby
powstać boki i przegrody pionowe szafy wbudowanej, więc ewentualna
konieczność obcięcia tych 2,1 cm to jest dla mnie bardzo nie na rękę :-(

Więc te spady to są konieczne tak na 100% (bo np. krawędzie płyty są
nierówne lub innych względów technologicznych) czy też nie ?

A tak na marginesie jaka jest gęstość (oczywiście przez gęstość rozumiem
masa/objętość) płyt wiórowych laminowanych ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-10 09:33:58

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie
się wiadomości:

Zazwyczaj są mocno nierówne.

Wojtek

--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl
\/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
---------- | --- siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

Żelazko niedrożne
Zabudowa lodowki
Jak "zamknac" drzwi - tylko na chwile ?