Szafy wnękowe ceny?

1. Data: 2002-02-28 08:18:44

Temat: Szafy wnękowe ceny?
Od: "Bogumila Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Chce sobie zabudowac wneke w przedpokoju ma ok 170 cma szerokoscie
z jednej strony bez sciany. (dowiedzialam sie tylko tyle ze taka
szerokosz wymaga zamontowania trzech drzwi przesuwnych
Czy orientujecie sie jakie sa koszty takiej szafy z drzwiami przesuwnymi
i koszty montazu? chodzi o tansze wersje.
Z gory dziekuje!!!
Bogusia Wendt

1. Data: 2002-02-28 08:50:15

Temat: Re: Szafy wnękowe ceny?
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bogumila Wendt" Chce sobie zabudowac wneke w przedpokoju ma ok 170

Hej!

Mam dwie szafy z Komandora a raczej z czesci Konamdora instalowane przez
firme 'kogucik'

340 cm, 4 drzwi w tym dwa lustra, standardowe polki, drazki, szuflada - 2300
PLN w 2000 roku
400 cm, 5 drzwi w tym trzy lustra, standardowe polki, 5 szuflad, 6
halogenkow 3000 PLN w 2001.

Od ceny odlicz sobie ulge remontowa. W Komandorze zaplacilbym 1,5x wiecej
(robili mi kalkulacje) a firma 'kogucik' zrobila to moze nawet lepiej. Rzecz
miala miejsce w Katowicach.

Dziwi mnie to, ze musisz miec 3 drzwi. Podobno maksymalna szerokosc drzwi to
90 cm. 2x90=180
Mysle, ze koszt Twojej szafy to okolo 1100-1200 pln (jesli nie zaczniesz
wydziwiac z wyposazeniem).

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-02-28 20:32:52

Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogumila Wendt" <b...@p...com> napisał

> Czy orientujecie sie jakie sa koszty takiej szafy z drzwiami przesuwnymi
> i koszty montazu? chodzi o tansze wersje.
> Z gory dziekuje!!!
> Bogusia Wendt

Właśnie jesteśmy na etapie montowania takiej szafy we wnęce o wym. 260 x 215
x 70 cm, z jedną ścianą. Sprawdzaliśmy firmy Komandor, Senator, Sevroll i
Indeco. Komandor i Senator wychodzi najtaniej ok. 1800 zł, ale montowane na
stalowych ramkach, zaś na aluminiowych są o kilkaset zł droższe. Sevroll i
Indeco ta sama szafa ok. 3000 zł (listwy aluminiowe), ok. 2500 zł (stalowe)
. Generalnie zasada jest tak, ze szafy montowane na listwach i ramkach
aluminiowych są sporo droższe od montowanych na listwach stalowych (ale te z
kolei są mniej wytrzymałe). Dodatkowo płacisz też za każdą szufladę ok. 60
zł, szczotki do czyszczenia listw, kosz, drążek, halogen itp., im większy
bajer tym droższe. Jeżeli chcesz mieć lustro tez musisz liczyć się z wyższą
ceną (lustra montuje się tylko w szafach z listwami aluminiowymi), lustro
typu fala, wycięty kształt jest droższe.
Wydaje mi się, ze jeżeli zamówisz szafę najprostszą, bez szuflad i koszy, na
listwach stalowych zapłacisz ok. 1400 zł.
efka

1. Data: 2002-03-01 07:29:27

Od: "Bogumila Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki bardzo za szczegolowe informacje!!
Wlasnie sie dowiedzialam ze moja szafa bedzie kosztowac
ok 1600, zastanawiam sie tylko dlaczego polki i szuflady sa takie drogie
skoro w duzych marketach budowlanych kosztuja ok 10 zl
pozdrawiam i dziekuje!!! serdecznie za odpowiedz
Bogusia

Użytkownik efka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5m7n0$c7s$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-01 08:24:42

Od: "howk" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogumila Wendt" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ok 1600, zastanawiam sie tylko dlaczego polki i szuflady sa takie drogie
> skoro w duzych marketach budowlanych kosztuja ok 10 zl

To zamów szafę bez bułek i szuflad i kup je sobie w markecie.

1. Data: 2002-03-01 10:21:52

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

efka pisze:

>. Generalnie zasada jest tak, ze szafy montowane na listwach i ramkach
>aluminiowych są sporo droższe od montowanych na listwach stalowych (ale te z
>kolei są mniej wytrzymałe).

Aluminium wcale nie jest bardziej wytrzymale od stali, jest wrecz
przeciwnie.

1. Data: 2002-03-01 18:51:15

Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisał

> Aluminium wcale nie jest bardziej wytrzymale od stali, jest wrecz
> przeciwnie.

Produceni szaf w wyzej wymienionych systemach twierdza odwrotnie.
efka

1. Data: 2002-03-02 06:21:01

Od: "Magda i Wojtek" <g...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Produceni szaf w wyzej wymienionych systemach twierdza odwrotnie.

Obawiam sie, ze klamia. Najprawdopodobniej te listwy sa z duraluminium. Jest
ono o wiele bardziej wytrzymale niz aluminium ale raczej mniej niz stal.
Mysle, ze chodzi o cene - jest poprostu drozszy i dlatego producenci
wciskajaja, ze jest lepszy. Jedyne, co moze za nim przemawiac (wg mnie) to
to, ze jest lzejszy przy jednoczesnie dosc dobrej wytrzymalosci...
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-03-04 08:35:13

Od: "howk" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda i Wojtek" <g...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Obawiam sie, ze klamia. Najprawdopodobniej te listwy sa z duraluminium.
Jest
> ono o wiele bardziej wytrzymale niz aluminium ale raczej mniej niz stal.

Aluminium jest bardziej wytrzymałe od stali ale na rdzę.

> Mysle, ze chodzi o cene - jest poprostu drozszy i dlatego producenci
> wciskajaja, ze jest lepszy. Jedyne, co moze za nim przemawiac (wg mnie) to

Zgadza się. Chyba, że mamy wilgoć w mieszkaniu.

1. Data: 2002-03-04 09:03:05

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <m...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:a5m7n0$c7s$1@news.tpi.pl...

[...]
> . Generalnie zasada jest tak, ze szafy montowane na listwach i ramkach
> aluminiowych są sporo droższe od montowanych na listwach stalowych (ale te
> kolei są mniej wytrzymałe).

Zgadza się - aluminium jest droższe od stali, ale lepsze. Dlaczego?
Otóż ja mam szafy (Indeco) na profilach stalowych i gdybym wiedział o jednej
przypadłości tego właśnie profilu, zdecydowałbym się na aluminium.
Profile stalowe prowadzone są na dole na kółkach, zaś na górze, w szynie
sufitowej są ślizgacze (w alu - kółka), które doprowadzaja mnie do szału
swoim dźwiekiem podczas przesuwania. Po prostu szumią. Gdy rano szukam w
szafie ciuchów, to "joby" w duchu rzucam, bo szum/hałas bez mała jest nie do
zniesienia. Szuranie jest tak głośne, że mam wrażenie, iż słyszy to cały
blok. Gdybyn wiedział o tej "przypadłości" wcześniej, wolałbym dopłacić
trochę grosza i mieć ciszę, ale instalator podczas obmiaru nie wspomniał o
tym niestety...

> bajer tym droższe. Jeżeli chcesz mieć lustro tez musisz liczyć się z
wyższą
> ceną (lustra montuje się tylko w szafach z listwami aluminiowymi), lustro

Tu się nie zgodzę. Ja mam szafy w profilach stalowych i mam lustra! I to
niemałe. Jedno 90cm × 260cm, a drugie 70cm × 260cm.

--
Adam 'Rolek' Rolbiecki

Kredyt hipoteczny
Tapeta w łazience.