Re: Szal z kid-mohair'u.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Szal z kid-mohair'u.
Date: Thu, 2 Apr 2009 17:22:24 +0200

Dnia Thu, 02 Apr 2009 11:48:29 +0200, jakto napisał(a):

> Podoba mi sie Twój szal. Też ostatnio lubię rzeczy leciutkie, delikatne, na
> cieniutkich drutach. Mam kilka pomysłów ale chwilowo nie mam czasu na
> realizację.

Ten szal był robiony na grubych drutach (nr 4,5), dlatego jest taki jak
mgiełka - kid-mohair jet bardzo puszysty i delikatny, nie powinno się z
niego robić dzianin na cienkich drutach, bo to już nie ma tego
specyficznego efektu - są wtedy zbite i nie mają lekkości.

> Oby nam wzrok do późnej starości dopisał!

Ja nie robię wiele na drutach i szydełku, mam tyle innych zajęć - to może
mi wystarczy i oczu, i rąk, i nóg ;-)