Szal z kid-mohair'u.

1. Data: 2009-04-01 14:47:37

Temat: Szal z kid-mohair'u.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiony w październiku lub na pocz. listopada (nie pomnę). Długość: 1,80m,
szerokość 0,75m.
Zima się skończyła - ostatnia chwila, aby się nim pochwalić zanim schowam
do szafy ostatecznie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44d61373894d18a7
.html

2. Data: 2009-04-01 19:25:48

Temat: Re: Szal z kid-mohair'u.
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi się...

Chodzi mi po głowie coś takiego - jakiś leciutki szal albo chusta, ale
poczekam do przyszłej jesieni.

Teraz marnuję czas grzebiąc w internecie i szukając włóczek bawełnianych na
lato - tutaj zakupy internetowe to jedyny ratunek... Zakupione akryle
poczekają na swoja kolejkę, a w tzw. międzyczasie zajmę się chyba bluzeczką z
krótkim rękawem - dziobanie będzie straszne, bo na trójkach...

Ania

3. Data: 2009-04-01 20:30:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Apr 2009 19:25:48 +0000 (UTC), czeremcha napisał(a):

> Podoba mi się...
>
> Chodzi mi po głowie coś takiego - jakiś leciutki szal albo chusta, ale
> poczekam do przyszłej jesieni.

Jeśli będziesz robiła szal z kid-mohair'u, zrób dwa razy szerszy, niz
normalne ciepłe szale oraz długi własnie przynajmniej na 1,8 m: złożony
wzdłuż i omotany wokół szyi luźno (k-m jest mięciutki, lekuchny i świetnie
się układa, nie jest wcale grubo pod szyją, nawet jeśli jest to szeroki
szal) będzie cieplejszy, a noszony pojedynczo wygląda bardzo ładnie na
ramionach, nawet na jakieś większe wyjście, zalezy od koloru włoczki. Kid
mohair zamotał mi w głowie na dłużej - mam jeszcze 2 kolory (brąz i gołębi
szary) i będą z nich szale dla córek, chcę jeszcze dokupić na sweterki,
tzn. takie luźno robione (jak mój szal) tuniczki z rozszerzanymi rękawami,
jak teraz są modne.

> [...]
> poczekają na swoja kolejkę, a w tzw. międzyczasie zajmę się chyba bluzeczką z
> krótkim rękawem - dziobanie będzie straszne, bo na trójkach...

Łał. Trójki. Podziwiam. Nie boisz się oślepnąć?
Co prawda, chyba i mnie czeka "trójkowanie", jeśli nie kupię gotowej sukni
na wesele... :-)

4. Data: 2009-04-02 08:19:34

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:
> [...]
>
> Teraz marnuję czas grzebiąc w internecie i szukając włóczek bawełnianych na
> lato - tutaj zakupy internetowe to jedyny ratunek...

Duzo jest tu http://www.fastryga.pl/ - nie kupowalam w tym sklepie,
macie jakies doswiadczenia (zwlaszcza negatywne)?

Zakupione akryle
> poczekają na swoja kolejkę, a w tzw. międzyczasie zajmę się chyba bluzeczką z
> krótkim rękawem - dziobanie będzie straszne, bo na trójkach...

Ale za to jaki efekt ;) Na trojkach robilam ostatnia bluzeczke z tego
wpisu http://nitkowo.bloog.pl/id,4307874,title,Wiosna-idzi
e,index.html

Malo kto wierzy, ze to reczna robota, a nie kupne :)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

5. Data: 2009-04-02 09:03:30

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Łał. Trójki. Podziwiam. Nie boisz się oślepnąć?

Oślepnąć jak oślepnąć, ale moje ręce...

Ania

6. Data: 2009-04-02 09:40:56

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> th
Śliczne te Twoje prace. Mają charakter i styl. Pozdro, Maria z Bydg.

7. Data: 2009-04-02 09:48:29

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi sie Twój szal. Też ostatnio lubię rzeczy leciutkie, delikatne, na
cieniutkich drutach. Mam kilka pomysłów ale chwilowo nie mam czasu na
realizację. Oby nam wzrok do późnej starości dopisał! Maria z Bydg.

8. Data: 2009-04-02 15:22:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Apr 2009 11:48:29 +0200, jakto napisał(a):

> Podoba mi sie Twój szal. Też ostatnio lubię rzeczy leciutkie, delikatne, na
> cieniutkich drutach. Mam kilka pomysłów ale chwilowo nie mam czasu na
> realizację.

Ten szal był robiony na grubych drutach (nr 4,5), dlatego jest taki jak
mgiełka - kid-mohair jet bardzo puszysty i delikatny, nie powinno się z
niego robić dzianin na cienkich drutach, bo to już nie ma tego
specyficznego efektu - są wtedy zbite i nie mają lekkości.

> Oby nam wzrok do późnej starości dopisał!

Ja nie robię wiele na drutach i szydełku, mam tyle innych zajęć - to może
mi wystarczy i oczu, i rąk, i nóg ;-)

9. Data: 2009-04-02 15:23:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Apr 2009 09:03:30 +0000 (UTC), czeremcha napisał(a):

> Oślepnąć jak oślepnąć, ale moje ręce...
>
> Ania

Nie śmiałam zapytać; no właśnie, ręce :-(((

10. Data: 2009-04-03 09:51:29

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przesadzajcie dziewczyny. Przedostatni sweterek wydziabałam na dwójkach
;-)

Mycha

Stroik wielkanocny i torebka z rafii.
xxx szukam wzoru