Szalikowcy dietetyczni

11. Data: 2002-05-29 17:53:27

Temat: Re: Szalikowcy dietetyczni
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:ad1vio$4oj$1@news.tpi.pl...

> Podobieństwo polega na znacznym ograniczeniu węglowodanów, zwiększeniu
> udziału tłuszczu i białka.

Po raz kolejny wykazałeś Jaśku, że nie masz pojęcia o d.o., a zaciekle ją
zwalczasz.
Na d.o. występuje znaczne ZMNIEJSZENIE ilości zjadanego białka, a nie
zwiększenie.

Pozdrawiam
Leszek

Rozumiesz teraz????

12. Data: 2002-05-29 23:50:47

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl wrote:
> [...]
ia.pl...
>-------------
>
> nie to nie jest grupa fanów to zwykła sekta z własnymi osrodkami i kadrami,
> oraz oddanymi sekcie wyznawcami, ze o guru nie wspomne.
> poczytaj sobie strony optymalnych i pomysl z czego sa finansowane arkadie i osbo
> tu na grupie dzialaja "wirtualni" przeszkoleni naganiacze pacjentow arkdii
> a nazywaja się oni hehehe dyplomowani doradcy zywienia optymalnego.
> sa oni po kursach jak wciskać ludziom ciemnote i zabobon i jesli trafia na
> podatnego słuchacza to jest prawie pewne ze arkadia ma pacjenta , a każdy
> pacjent to pieniądze.

Od Janusza Żurka:
Jest to jedyna znana mi sekta tworzona oddolnie i bez kontaktu (w
początkowej fazie)z Guru i jego świtą! Tworzona przez ludzi, którzy po
przeczytaniu książek lek. med. Jana Kwaśniewskiego i sprawdzeniu diety
na sobie doszli do wniosku, że dobrą rzeczą byłoby zorganizowanie się
optymalnych w celu wymiany doświadczeń jak również rozpropagowania
diety, która pomogła im w wyleczeniu się z trapiących ich chorób. Tak
było 2 lata temu w Krakowie i w wielu innych miejscach w Polsce.
Oczywiście w trakcie tego procesu dołączyło się wiele osób które
zwietrzyły interes i na zasadzie "przyczepiło się g. do okrętu i krzyczy
płyniemy" zajęło się "z troską" Ruchem Optymalnych. Niektórym z nich
udało się nawet wdrapać na mostek. Późniejsze działania tych osób miały
za zadanie maksymalnie zniechęcić do działania entuzjastów i doprowadzić
do rozbicia ruchu na zasadzie: "Divide et impera". Jeśli miałoby to być
typowe działanie dla sekty - to jest to bardzo nietypowa sekta.
Można też porównać z tekstem który umieściłem na stronie:
http://optymalni.w.interia.pl/polemiki.html
W dodatku osoby te czynią to w sposób opisany we wcześniejszym moim liście:
Nieoptymalny wrote:
Czolem ludziska!
---------------
PS
Nie pozwolcie optymalnym braciom wymigac sie od optymalnego komentarza na
temat w/w optymalnych tekstow! Niech sie bracia (hahahaha) optymalnie
wytlumacza!
----------------
Od Żurka Janusza:
Wytłumaczenie jest proste.
Ponieważ ludzie uczciwi stronią od polityki( czy słusznie?), a każda
organizacja to polityka, miejsce we władzach takich organizacji zajmują
osoby, które mają praktykę działaczy. W przeważającej większości są to
osoby które wyszkoliły się w PRL.
A w PRL mogli się szkolić tylko partyjni. Nikt inny nie mógł nabrać
wprawy w socjotechnice, manipulacjach grupami ludzi, wygłaszaniu
przemówień, prowadzeniu zebrań, nowomowie, "podkładaniu świń" itp.
Jeśli ktoś był wojskowym, milicjantem, działaczem partyjnym, czy
"społecznym" potrafi robić to czego się nauczył i w sposób jaki się tego
nauczył - on po prostu inaczej nie potrafi - w dodatku uważa swoje czyny
za jedynie słuszne i prawidłowe. Za komuny Polak miał być: uczciwy mądry
i partyjny tyle, że zawsze udawało się połączyć ze sobą tylko dwie cechy!
Natomiast reszta się do tego dostosowuje. No może trochę popyszczy po
cichu w czasie przerwy, ale głosuje karnie tak jak życzy sobie "władza"
(w tym wypadku Stowarzyszenia). Podobnie jest w całej Polsce i optymalni
nie są wyjątkiem w tym względzie.
No cóż nie interesujcie się polityką i pozwalajcie, żeby to inni wam
wszystko urządzili. Ale dla czego do cholery się dziwicie?
--------------
Dodam że osoby te mają przewagę bo dysponują najczęściej zawłaszczonym
PRL-owskim kapitałem.

Poza tym aby to wszystko sprawdzić wystarczy wybrać się na spotkanie
optymalnych, szkolenie Doradców ŻO, czy którejś z Arkadii.
Mielenie ozorem po próżnicy charakteryzuje impotentów, a nie ludzi
fizycznie i umysłowo sprawnych!
Żurek Janusz

13. Data: 2002-05-30 11:06:03

Od: "janek czarny" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Żurek <j...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]
> Nie pozwolcie optymalnym braciom wymigac sie od optymalnego komentarza na
> temat w/w optymalnych tekstow! Niech sie bracia (hahahaha) optymalnie

Piszesz bzdury !!!!!
sekta optymalnych braci ( hehehhe a co z siostrami??) powstała tak jak
każda inna sekta i nie ma w niej nic wyjatkowego ani niczego co wyrózniałoby
ja od innych sekt .
na poczatku był charyzmatyczny guru ktory ogłosił swoja misje swiatu.
jego chore idee padły na podatny grunt i zaczali wokół niego skupiac sie
pierwsi wyznawcy.kiedy grupa fanatyków urosla nastąpiła druga faza tworzenia
sekty , a wiec formalizacja oraz tworzenie hierarchii ,"administracji" oraz
terenowych oddziałów które miały skupiac coraz liczniejszych wyznawców.
naturalna koleją rzeczy jest to o czym piszesz ,ze wytworzyła sie grupa
ludzi ktorzy ciągna profity z działalnosci sekty , a to swiadczy o tym ze
sekta jest już w trzeciej fazie w której jest juz prezną instytucją
przynosząca spore zyski.

14. Data: 2002-05-30 15:20:54

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ---------------

> wyrózniałoby
> ----------------
>
> Szanowny Panie Janku!
> Podziwiam Pańską genialność, wszechwiedzę,  wysoki poziom merytoryczny
> Pańskich wypowiedzi, zwalającą z nóg argumentację!
> Nawet bez sprawdzania wie Pan (może to już tak od urodzenia u Pana?) co
> jest bzdurą a co nie i kto może pisać
> prawdę, a kto bzdury - niezdając sobie nawet z tego sprawy!

jesli jest inaczej to napisz to :)))

>   Jest takie powiedzenie: "Tylko głupi wie wszystko! z wyjątkiem
> jednego....."
tak jest takie powiedzenie ,i co z tego?? kazdy moze je zacytowac w stosunku do
kazdego . i co??????:)

15. Data: 2002-05-30 17:00:34

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------

----------------

16. Data: 2002-05-30 20:50:42

Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hombre llamaro "Sylwia" escribe mucho importando frazesos:

znakomite zestawienie! :-)

--
Yano
"Każdy myślący człowiek jest ateistą" (E.Hemingway)

17. Data: 2002-05-30 23:52:30

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No troszke sie zszokowalam. Myslalam, ze to grupa o _roznych_ dietach ;)

Ale coz... bede czytac dalej.

pozdrawiam

Sandra

18. Data: 2002-05-31 08:16:28

Od: "Sylwia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Yano
> "Każdy myślący człowiek jest ateistą" (E.Hemingway)

Dziekuje za uznanie, myslalam ze nikt nie zauwazy tego subtelnego
porowniania:)))

pozdr.
almadka

19. Data: 2002-05-31 09:45:45

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janek czarny" <c...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ad512q$809$1@news.gazeta.pl...

Jak Ci się udało wypełznąć z KillFile'a? Sio, sio z powrotem!

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

20. Data: 2002-05-31 10:21:10

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:ad7gfn$1is$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "janek czarny" <c...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:ad512q$809$1@news.gazeta.pl...
>
> Jak Ci się udało wypełznąć z KillFile'a? Sio, sio z powrotem!

Ja też! Ja też chcę!!!!

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Woda z kranu