Re: Szamanizm Berta Hellingera

From: zdumiony <z...@j...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Szamanizm Berta Hellingera
Date: Fri, 17 Jan 2014 20:52:48 +0100

W dniu 2014-01-17 20:42, anioł śmierci pisze:
> Zdumiony
> Zobacz ilu chorych psychicznie ma kuku na muniu na punkcie bozi, bo choroba i ta
religia działa na zasadzie oderwania człowieka od samego siebie, gdzie indziej
zachowanie gdzie indziej umysł. A tu chcą leczyć katolicyzmem czyli podatna osoba
dostanie pierdolca. Ostanio czytałem jak łajali na ustawieniach rodzinę bo praprapra
babcia miała aborcje.

Ale Hellinger nic nie ma wspólnego z chrześcijaństwem! Jest szamanizmem,
można go nazwać komunizmem ze względu na kolektywizm sumienia i duszy
ale nie katolicyzmem.