Szampon przeciwłupieżowy

11. Data: 2005-03-05 23:37:13

Temat: Re: Szampon przeciwłupieżowy
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Nowicki t...@s...com ...

> Nizoral, na jakiś czas pomaga, drogi, do kupienia w aptekach.

lub tanszy odpowiednik Nizoxin!!!

"_")

12. Data: 2005-03-05 23:41:50

Od: "JeFF" <JeFF@don't.ya.know.pump.it.up> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jaki jest dobry szampon przeciwłupieżowy. Używam od dawna head & shoulders
> ale mam ciągle łupież.

Polecam szampon leczniczy przeciwłupieżowy "Healing" firmy Catzy. Bardzo
skuteczny, wystarczy kilka myć żeby zobaczyć efekty. Dostępny w aptekach za
około 10zł.

--
JeFF

13. Data: 2005-03-06 00:15:23

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Z tych sprawdzonych to są dwa: Nizoral (apteczny) lub Elseve dla mężczyzn
> łagodny szampon przeciwłupieżowy (do kupienia w sklepach kosmetycznych).

potwierdzam elseve jest znakomity:)
--
gg

14. Data: 2005-03-06 08:07:28

Od: "m@rkop" <markopmaupapost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 marca 2005 (00:41:50), JeFF napisał(a) :

> Polecam szampon leczniczy przeciwłupieżowy "Healing" firmy Catzy. Bardzo
> skuteczny, wystarczy kilka myć żeby zobaczyć efekty. Dostępny w aptekach za
> około 10zł.

Potwierdzam. Stosuję go z dobrym skutkiem.

m@rkop
w adresie zamień maupa na @

15. Data: 2005-03-07 07:34:24

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od grudnia w aptekach jest dostepny NIZOXIN - sklad ten sam, co nizoral,
> produkcja polska, cena duuuuuuuuzo nizsza:) nie widze roznicy, wiec po co
> przeplacac:)

Jakiego rzędu jest cena tego szamponu?
Ja szukałam szamponu p/łupieżowego dla dziecka (l. 10), kupiłam w aptece
szampon Ziaji (150 ml za 15 zł), tez ma w skladzie substancję czynną -
ketonazol czy jakos tak. Myłam głowę Dziecku 2 razy i już wydaje mi się, że
jest lepiej.

pozdrawiam
Basia

16. Data: 2005-03-07 10:37:19

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisała:

> Ja szukałam szamponu p/łupieżowego dla dziecka (l. 10), kupiłam w aptece
> szampon Ziaji (150 ml za 15 zł), tez ma w skladzie substancję czynną -
> ketonazol

Przeplacilas :) Szampon nazywa sie Ketozen, cena 12 zl. Jest to tansza
wersja nizoralu. Tansza nie znaczy, ze gorsza.

Z.

17. Data: 2005-03-07 10:48:03

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Przeplacilas :) Szampon nazywa sie Ketozen, cena 12 zl. Jest to tansza
> wersja nizoralu. Tansza nie znaczy, ze gorsza.

Poprosilam o jakis niezbyt żrący szampon dla dziecka, to dali, więc
wzięłam;-)
Mam nadzieję, ze szybko uporam się z problemem "paprochów" na głowie Córki i
że nie przejdzie na innych domowników...

pozdrawiam
Basia

18. Data: 2005-03-07 11:26:16

Od: Nathan <s...@f...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):
> Jaki jest dobry szampon przeciwłupieżowy. Używam od dawna head & shoulders
> ale mam ciągle łupież. Czy w sklepie z kosmetykami dostane cos co pomoże czy
> muszę udać sie do apteki?
> Marcin

podsumowujac - ogromna wiekszosc tych szamponow jako skladnik czynny ma
ketokonazol. Nizoral - 2% reszta chyba 1%

--
Pozdrawiam Nathan

"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Od czego bolą oczy podczas grypy ?
silne bóle z rana na z tyłu pleców
terapia EDTA
Łysienie