Szampon z loreala

1. Data: 2003-05-28 12:33:18

Temat: Szampon z loreala
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Filipince pokazywali szampon loreala, ktory podobno rozjaśniał blond
włosy. Ja mam ciemny blond, i chciałabym mieć ciut jaśniejsze bez farby. Czy
ten szampon rzeczywiście troszke rozjaśnia? I czy warto przeboleć te 30 zł?

POzdrawiam

1. Data: 2003-05-28 13:28:13

Temat: Re: Szampon z loreala
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W Filipince pokazywali szampon loreala, ktory podobno rozjaśniał blond
> włosy.

Spróbuj po każdym myciu wypłukać włosy (polać głowę ;)) naparem z
rumianku.
Po kilku razach powinnaś mieć juz efekt.
Tańsze niż szampon Loreala i pewnie tak samo skuteczne.
Ja tak kiedyś robiłam i pomagało.
Teraz jestem na etapie przyciemniania :)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się,
gdy tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące

1. Data: 2003-05-28 14:05:00

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może być herbata rumiankowa?

1. Data: 2003-05-28 14:34:44

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może być herbata rumiankowa?

No, taki rumianek (zioło) w saszetkach.
Zaparz 4 saszetki na 2 litry wody, albo nawet 6 - może będzie lepszy efekt
:)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

nie polecam!
rozszerzone naczynka
rozszerzone naczynka
Nie mam pomysłu ...