nie polecam!

1. Data: 2003-05-28 12:07:02

Temat: nie polecam!
Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szlag mnie zaraz trafi normalnie. kupilam sobie wczoraj lakier joko. no i
dzisiaj postanowilam wymalowac sobie paznokcie. meczylam sie chyba z pol
godziny bo okropne smugi rozstawia ten pedzelek. w koncu po wielkich trudach
udalo mi sie pomalowac jakotako (a raczej jojotako) :)
nigdy jednak wiecej lakieru joko- przeboleje te 7 zl. ale lakier od razu
idzie do kosza zeby mnie nie wkurzac samym swoim widokiem. moglam jednak
kupic sprawdznego inglota...co mnie podkusilo?!
pozdraiwam
ewa

1. Data: 2003-05-28 12:20:51

Temat: Re: nie polecam!
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "saga" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> idzie do kosza zeby mnie nie wkurzac samym swoim widokiem. moglam jednak
> kupic sprawdznego inglota...co mnie podkusilo?!

Chyba trafiłaś na jakiś felerny. Ja wolę Joko niż Inglota. Nie miałam z nim
żadnych problemów,a z Inglotem owszem, nie raz.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-05-28 12:44:21

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

saga wrote:
To ja sie moze podlacze pod watek nie polecanych, jesli pozwolisz :-)

Oliwka w zelu J&J - co za @#$%^&* to wymyslil!?
Rozsmarowuje sie koszmarnie, chyba w ogole nie wchlania, bo po
posmarowaniu sie wieczorem rano ciagle sie lepie i jest kompletnie
niewydajne, na moje oko zawartosc opakowania wystarczy na 5 aplikacji -
chociaz w wypadku takiego badziewia to moze byc zaleta ;-)
Tylko pachnie slicznie, ale to marna pociecha...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-28 14:07:46

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> To ja sie moze podlacze pod watek nie polecanych, jesli pozwolisz :-)
[ciach]

To ja tez sie podlacze do niepolecanych:
maseczka oczyszczajaca z glinka zdaje sie z Avonu - o rany, jka mnie
potwornie podraznila :((
maseczka z Avonu z serii Anew (peel-off). Na poczatku bylam zadowolona, ale
ona zawiera cos ostrego czy co. Twarz sie robi czerwona jak burak,
podrazniona, maseczka szczypie, a w dodatku oprocz sciagniecia trzeba ja
jeszcze zmywac. Co to za interes? Dobrze, ze kupilam z promocji. Nigdy
wiecej :(

krem pod oczy Ziai z serii PhytoActiv - lzy sie laly strumieniami ;>

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-28 14:10:15

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>podrazniona, maseczka szczypie, a w dodatku oprocz sciagniecia trzeba ja
>jeszcze zmywac. Co to za interes? Dobrze, ze kupilam z promocji. Nigdy

A ja kupuje juz kolejne opakowanie i bardzom zadowolona ;)
Ale uczciwie mowiac - nie jestem uczuleniowcem.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-28 14:23:06

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> maseczka z Avonu z serii Anew (peel-off). Na poczatku bylam zadowolona, ale
> ona zawiera cos ostrego czy co. Twarz sie robi czerwona jak burak,
> podrazniona, maseczka szczypie,
Kwasy ma. Jest napisane na opakowaniu, ze moze szczypac, ale taka
reakcja jak opisujesz to moze uczulenie?

> a w dodatku oprocz sciagniecia trzeba ja
> jeszcze zmywac.
8-0 Dlaczego zmywac? Nie sciaga ci sie cala?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-28 14:35:13

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

saga wrote:

> [...]
>idzie do kosza zeby mnie nie wkurzac samym swoim widokiem. moglam jednak
>kupic sprawdznego inglota...co mnie podkusilo?!

A ja kupiłam, pomalowałam i bardzo mi się podoba. Pędzelek w porządku,
fajne kolory, schnie bardzo szybko. Zobaczymy tylko jak długo się
utrzyma. Może ten Twój był jakiś przeterminowany, alboco. Albo może to
też od paznokcia zależy.
Jeśli chodzi o lakiery Inglot, to złażą przy pierwszym myciu garów :-/
Więcej nie kupię.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-05-28 14:43:59

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>8-0 Dlaczego zmywac? Nie sciaga ci sie cala?

Ja
zauwaylam, ze jak sie 'przedobrzy' i sie za gruba warstwe nalozy, to ona sie

za bardzo nie chce sciagac :)

1. Data: 2003-05-28 14:55:16

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Ja
> zauwaylam, ze jak sie 'przedobrzy' i sie za gruba warstwe nalozy, to ona sie
> za bardzo nie chce sciagac :)
bo to z wyczuciem trza nakladac, z wyczuciem... ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-28 15:24:14

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>sie
>bo to z wyczuciem trza nakladac, z wyczuciem... ;-)

Czlowiek sie czasem uczy na bledach ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl