pomocy...zimno... :(

1. Data: 2003-05-28 07:00:04

Temat: pomocy...zimno... :(
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zrobilo mi sie na ustach i nie chce sie zagoic tzn juz zeszlo tylko rana caly
czas jest i nie chce sie zagoic... jak to wysuszyc bo probowalam juz pasta do
zebow i mascia na zimno...
pozdrowionka!

1. Data: 2003-05-29 03:09:09

Temat: Re: pomocy...zimno... :(
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@o...pl> wrote in message news:0b45.000012e3.3ed45e73@newsgate.onet.pl...
> Zrobilo mi sie na ustach i nie chce sie zagoic tzn juz zeszlo tylko rana caly
> czas jest i nie chce sie zagoic... jak to wysuszyc bo probowalam juz pasta do
> zebow i mascia na zimno...

no to zeszlo czy nie chce sie zagoic? bo jesli pekly pecherzyki
to teraz musi sie to zagoic, co troche organizmowi zajmuje czasu.
cierpliwosci.

iwon(k)a

Oparzenie...
dekoldzik
Jaki szampon?:)
Dermika - żel na naczynka i Norel Gluko-stop
problem z naczynkami