dekoldzik

1. Data: 2003-05-27 19:56:52

Temat: dekoldzik
Od: "AnGi " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny pomóżcie, co mam zrobić jeżeli na dekoldzie bez przerwy mam małe
chrostki z wyglądu przypominające gęsią skórke, dodam ze bylam u dermatologa
i nic mi nie pomogło to mazidło które mi przepisała, poradźcie jakis
niedrogi, ogólnie dostępny krem
z góry dzięki

1. Data: 2003-05-27 20:57:03

Temat: Re: dekoldzik
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 27 May 2003 19:56:52 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> [...]
> chrostki z wyglądu przypominające gęsią skórke, dodam ze bylam u dermatologa
> i nic mi nie pomogło to mazidło które mi przepisała, poradźcie jakis

Dekolcie, HTH.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-05-27 21:39:57

Od: "AnGi " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dekolcie, HTH.
>
> Zuzanka
>
> --
> .:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.
> Małgorzata Krzyżaniak ..... http://www.pawnhearts.eu.org/~zuzanka/
> .... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
> Jacek Kijewski

no cóż, moja dysortografia ujawnia się na każdym kroku, ehhh, ale to jeszcze
nic, na maturze napisałam tuwim przez ó hehe, tówim,
są choroby i choróbska

1. Data: 2003-05-28 05:03:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnGi <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> są choroby i choróbska

Są spellcheckery i słowniki ortograficzne.

Ludzie, wpiszmy ten nieszczęsny "dekold" do FAQ, razem z perfumem, bo widzę
to ze 3 x na tydzień.

I "krostki", nie "chrostki".

JoP

1. Data: 2003-05-28 06:25:18

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnGi " <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
dermatologa
> i nic mi nie pomogło to mazidło które mi przepisała, poradźcie jakis

Ja stosuje peeling gruboziarnisty (raz na tydzien) i krem nawilzajacy (ale
nie natluszczajacy) i zadnych krostek juz nie mam.

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-05-28 08:28:47

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Są spellcheckery i słowniki ortograficzne.

A wszystkie 'dys-' sa bardzo 'trendy' wsrod mlodziezy. ;)

Dunia
bez 'dys-', za to z dobrym slownikiem ;)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-28 09:07:14

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 28 May 2003 10:28:47 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <d...@n...net> i powiedziała:

> A wszystkie 'dys-' sa bardzo 'trendy' wsrod mlodziezy. ;)

A potem ja zaczynam robić tragiczne błędy, bo się na
szkaradzieństwa napatrzę...

Zuzanka, co kiedyś nie robiła w ogóle błędów...

*:.

1. Data: 2003-05-28 09:18:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> napisał(a):

> A wszystkie 'dys-' sa bardzo 'trendy' wsrod mlodziezy. ;)

Zwłaszcza dysbrainia.

JoP

1. Data: 2003-05-28 10:08:16

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> A wszystkie 'dys-' sa bardzo 'trendy' wsrod mlodziezy. ;)
>
> Dunia
> bez 'dys-', za to z dobrym slownikiem ;)
> --

qrcze a ja się tego zawsze wstydziłam.

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-28 10:51:55

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnGi " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dziewczyny pomóżcie, co mam zrobić jeżeli na dekoldzie bez przerwy mam
małe

Chyba na dekolcie?

Najpierw spróbuj ustalić - jaka jest przyczyna tego wyprysku. Wysuszona
skóra? Może alergia? Smarując się czym popadnie, na chybił trafił możesz
tylko pogorszyć sprawę.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
To bardzo niebezpieczne, gdy mąż publicznie okazuje względy swojej żonie.
Stwarza to zwykle podejrzenie, że bije ją, gdy są sami. (Oskar Wilde )

Jaki szampon?:)
Dermika - żel na naczynka i Norel Gluko-stop
problem z naczynkami
noga po gipsie
moje zakupy :)