nie polecam!

1. Data: 2003-05-28 15:30:39

Temat: Re: nie polecam!
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
news:bb2gor$el$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Kwasy ma. Jest napisane na opakowaniu, ze moze szczypac, ale taka
> reakcja jak opisujesz to moze uczulenie?

Moze tak. Ja tam jakas szczegolnie uczuleniowa nie jestem, ale rzeczywiscie
zdarza sie, ze cos mnie od czasu do czasu podrazni.

> 8-0 Dlaczego zmywac? Nie sciaga ci sie cala?
Jest na niej napisane: sciagnac zaczynajac od gory,a potem _zmyc_ z twarzy
reszte. Bo na twarzy zostaje jakis taki film. Probowalam nie zmywac, ale
draznil straszliwie :((
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-29 07:15:49

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> [...]

> reszte. Bo na twarzy zostaje jakis taki film. Probowalam nie zmywac, ale
Aaaa, to nie doczytalam... ale ja zawsze po maseczce oczyszczajacej
przecieram tonikiem przed nalozeniem nawilzajacej, moze dlatego mnie nie
podraznil

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 07:40:12

Od: "Anuryca" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie lakiery joko spisują się świetnie - nie mam problemów z
pomalowaniem, z pędzelkiem ani ze smugami. No i te kolorki - naprawdę
piękne i duży wybór! I ta cena!

Za to z inglotem sobie w ogóle nie radzę - ciężko mi jest ładnie
pomalować paznokcie - robią się smugi ! Mam dwa lakiery, których nie
używam w ogóle - jasne róże - jeden perłowy - nie jestem w stanie
ładnie wykonać manikiuru tymi lakierami - to już wolę nic nie mieć na
paznokciach oprócz bezbarwnego, jak mam malować tym. Jedyny inglot
jakiego używam to biały do końcówek frencza - no, te paski to jeszcze
da radę - ale tu znowu kolor jest trochę nie tego - biały nie jest
taki jak np. mleko, ale dokładnie taki jak parapet - trochę sztucznie
to wygląda. No ale pretensje co do odcienia bieli mogę mieć tylko do
siebie - w końcu "widziały gały co brały" ;)

No i jak tu nie lubić joko? :)

A, jeszcze przypomniałam sobie - muszę pochwalić publicznie jedne
tanie lakierki: firma Vipera - a te fajne lakiery są z serii Połysk i
ochrona - dobra konsystencja lakieru, dobry pędzelek, szybko wysychają
i co najważniejsze pięknie wyglądają na paznokciach - te kolory
naprawdę są błyszczące ! I widać że to nie wartwa bezbarwnego na
wierzchu, tylko że to ten lakier tak sam z siebie. Polecam do
spróbowania, bo wg. mnie naprawdę warto za te 6 zeta.

Pozdrawiam
Anuryca - z wymalowanymi paznokciami u stóp lakierkiem vipery nr 5 (
boski)

1. Data: 2003-05-29 08:17:05

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa, to nie doczytalam... ale ja zawsze po maseczce oczyszczajacej
> przecieram tonikiem przed nalozeniem nawilzajacej, moze dlatego mnie nie
> podraznil

No, ja z tego podobnie wyszlam. Sciagam, zmywam i nakladam nawilzajaca. I
mysle: mmmrrrrrrrrrr, co za ulga :))
Nie no, zeby nie bylo, ze sie jakos szczegolnie czepiam. :) W sumie ta
maseczka pewnie jest dobra i spelnia swoje dzialanie (zreszta innym sie
podoba), tylko widocznie ja na cos w niej jestem uczulona. Moze na te kwasy?
Bo np. niektorych podkladow tez nie moge stosowac, nie wiem dlaczego (tam
kwasow to raczej nie ma :) )

KRuszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-29 08:25:48

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze to moze faktycznie jakis felerny mi sie trafil. moze kupie jeszcze
jeden?
ale zastanawia mnie to, czy faktycznie moze zalezec to wszystko od
paznokcia? Jak myslicie? czy moze byc zwiazek miedzy smugami robionymi przez
pedzelek a paznokciem?
ewa

1. Data: 2003-05-29 08:27:03

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> [...]
> maseczka pewnie jest dobra i spelnia swoje dzialanie (zreszta innym sie
> podoba), tylko widocznie ja na cos w niej jestem uczulona.
Jak juz bedziesz jej miala calkiem dosyc to mozesz mi podeslac... :-)

> Moze na te kwasy?
> Bo np. niektorych podkladow tez nie moge stosowac, nie wiem dlaczego (tam
> kwasow to raczej nie ma :) )
Uczulenia jak koty, zawsze chodza wlasnymi drogami i za nimi nie trafisz ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 08:39:12

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

saga wrote:
> [...]
> ale zastanawia mnie to, czy faktycznie moze zalezec to wszystko od
> paznokcia? Jak myslicie? czy moze byc zwiazek miedzy smugami robionymi przez
Jesli masz plytke paznokcia rowkowana wzdluz, to moga ci sie robic
smugi, bo lakier najpierw wypelnia zaglebienia. Pomaga pomalowanie
najpierw lakierem-baza, bezbarwnym.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-29 08:44:51

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak juz bedziesz jej miala calkiem dosyc to mozesz mi podeslac... :-)

O wiesz, co? To jest mysl!
Wysle jak najszybciej :)
Dzisiaj juz pewnie mi sie nie uda, ale jutro to pewnie tak :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

rozszerzone naczynka