Szampony Avon

1. Data: 2005-02-11 08:40:16

Temat: Szampony Avon
Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie -
Czy sa dobre wg Was?
Jesli tak to ktore polecacie?
Ogladam wlasnie strone z szamponami w promocyjnych cenach..

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-02-11 08:51:14

Temat: Re: Szampony Avon
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AKS, sącząc kawkę, wyklepał:

> Witajcie -
> Czy sa dobre wg Was?
> Jesli tak to ktore polecacie?
> Ogladam wlasnie strone z szamponami w promocyjnych cenach..

O które Ci chodzi? Seria ta coś tam Technic czy Herbal Care?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-11 08:54:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AKS <o...@b...zag.pl> napisał(a):

> Witajcie -
> Czy sa dobre wg Was?
> Jesli tak to ktore polecacie?

Miałam raz jakiś cytrusowy, poleciał do kosza po paru użyciach - najgorszy
szampon, jaki miałam w życiu.

JoP

1. Data: 2005-02-11 08:57:13

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

AKS wrote:

> Witajcie -
> Czy sa dobre wg Was?
> Jesli tak to ktore polecacie?
> Ogladam wlasnie strone z szamponami w promocyjnych cenach..

Omijac szerokim lukiem. Moja mama probowala wielu, kazdy byl do kitu.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-11 09:03:22

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2005 09:40:16 +0100, AKS napisał(a):

> Czy sa dobre wg Was?

DRAMATYCZNE DNO.
Przez rok likwidowałam skorupę na głowie szamponem Vichy do skóry wrażliwej
(35 zł za flaszkę w aptece). Do dzisiaj po gorszym szamponie zaczyna mi się
łuszczyć cały łeb. Przed spotkaniem z Avonem problemów nie miałam.

--
s i w a
standard lurk mode

1. Data: 2005-02-11 09:08:43

Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa news:t2hibavyczyu.dlg@franolan.net napisał (-a):

> [...]
> wrażliwej (35 zł za flaszkę w aptece). Do dzisiaj po gorszym szamponie
> zaczyna mi się łuszczyć cały łeb. Przed spotkaniem z Avonem problemów

O Bosze... to jest odpowiedz :)
To nie kupuje..
Swoja droga mam Vichy Decros przeciwlupiezowy
i powiem, ze sredniamy jak dla mnie. Jednak Nizoral
jest najlepszy.

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-02-11 09:15:18

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

AKS wrote:

> O Bosze... to jest odpowiedz :)
> To nie kupuje..
> Swoja droga mam Vichy Decros przeciwlupiezowy
> i powiem, ze sredniamy jak dla mnie. Jednak Nizoral
> jest najlepszy.

A trzymasz dlugo? Jego trzeba z 5 minut wmasowac w skore glowy. Dla mnie
jest lepszy od Nizoralu, bo Nizoral strasznie podraznia i wysusza.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-02-11 09:28:47

Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter news:420C77A6.6FFCEE9E@extenuation.net napisał (-a):

(...)
> A trzymasz dlugo? Jego trzeba z 5 minut wmasowac w skore glowy. Dla mnie
> jest lepszy od Nizoralu, bo Nizoral strasznie podraznia i wysusza.

Tak, kilka minut.
Zgadzam sie, ze Nizoral wysusza, ale po intensywnej
kuracji stosuje go "przypominawczo".
Po Decros odczuwam lekkie swedzenie niestety.
Tak wiec - co glowa i osoba to opinia ;)
Stwierdzam z zalem, ze aura zimowa dziala fatalnie na moje wlosy -
szyciej sie brudza, elektryzuja sie i wygladaja kiepsko..
Ech - pozdrawiam wiosennie ;)

AKS

1. Data: 2005-02-11 09:31:13

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie -
> Czy sa dobre wg Was?
> Jesli tak to ktore polecacie?
> Ogladam wlasnie strone z szamponami w promocyjnych cenach..

Witam,
używałam i z serii Technic i z serii Herbal Care - nie zanotowałam takich
złych doświadczeń jak inne wypowiadające się osoby -
1. szampon przeciwłupiwżowy -Technic - na moje włosy i skórę działa dobrze
na męża też
2. szampon dodający objętości - Technic- faktycznie miałam większą czuprynę
i bardziej niesforną ale jak dla mnie miałam zbyt sztywne włosy - ale ja mam
grube i dużo
3. szampon herbal z jaśminem i pomarańczą - córka myła włosy i były
delikatne i błyszczące
4 teraz używam Herbal Care - taki do włosów normalnych - fioletowy nie
pamiętam akurat który i jestem bardzo zadowolona - po nocy nie robią mi się
"gniazda" a włosy są sprężyste i miłe w dotyku - ładnie się błyszczą - a mam
właśnie zrobione pasemka

wszystkie doświadczenia są własne :))
Pozdr
Kasia

1. Data: 2005-02-11 09:40:18

Od: "Karol ;-)" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O Bosze... to jest odpowiedz :)
> To nie kupuje..
> Swoja droga mam Vichy Decros przeciwlupiezowy
> i powiem, ze sredniamy jak dla mnie. Jednak Nizoral
> jest najlepszy.

No to mnie dziewczyny wystraszyły - perspektywa takiej skurupy na głowie jest
nieciekawa, nawet dla faceta. Używam codziennie od 3 tygodni Avon Herbal Care
do włosów normalnych - lawenda i miód - jak dle mnie bardzo dobry szampon. Nie
wysusza włosów ale też nie robią sie po nim szybko przetłuszczone, bardzo
wydajny i do tego ten zapach - bardzo go lubię - do tego stopnia, że czasem
odkręcam buteleczkę, tylko po to, żeby sobie powąchać...;-)
Pozdrawiam...

reklamacja u fryzjera.
stronka o allegro ?
Fioletowa farba do włosów.