Re: Szanowni Państwo z TV!

Data: 2012-09-29 17:33:13
Temat: Re: Szanowni Państwo z TV!
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <jrthns7pb86j$.1shtbw8h3ofc5$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Jeżeli chcecie mieć min. 15 tematów dziennie do programów, to chętnie
> przyjmę kontrakt. Bo mam już dosyć tego Waszego lurkowania, kiedy po co
> ciekawszych założonych przeze mnie wątkach pojawia się w porannym programie
> "mój" temat sprzed 2-3 dni, max tak gdzieś do tygodnia i jestem w stanie to
> udowodnić. Jak na przykład dzisiejszy poranny program o szkodliwości mleka
> i wiele innych przedtem!
> Kontakt na priv, chętnie podpiszę umowę :->

Ja tam nie chcę się za bardzo wcinać, ale to co piszesz, to
przeważnie jedynie szermierka słowna z innymi osobami lub bytami
nieujawnionymi, a nie gotowe scenariusze programów. A co do np.
szkodliwości mleka, to gdybyś więcej czytała gazet, to
zobaczyłabyś, że podobne tematy co chwilę się pojawiają. Więc
raczej nie ściągali z Ciebie. ;>

PF