Szczecin 13-15.05

1. Data: 2005-05-09 11:44:21

Temat: Szczecin 13-15.05
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym terminie na Wałach Chrobrego ma odbyć coroczny jarmark roślinny, na
który przyjeżdżają producenci z Polski.
Tydzień wcześniej, czyli wczoraj odbyła się mała przymiarka do niego na
dziedzińcu Zamku.
Wystawcy wczorajsi zapowiadali, że potem też będą.
Zajrzałam i stwierdziłam, że poza typowymi balkonowymi było (i będzie) sporo
lilii, liliowców, mieczyków i innych bulwiastych i trochę bylin.
Zakupiłam lilie orienpety po 8,- (Red Dutch i Robert Griesbach) - było
więcej odmian, Cardiocrinum (pierwszy raz widziałam w handlu), cyklameny
neapolitańskie i bodziszek dalmatyński. Były jeszcze inne cuda, np. Daphne
jakieś tam (zapomniałam, ale widziałam pierwszy raz) po 45,-, różne hosty
ciekawe, trytomy, mikołajki itd.
Na Wałach będzie trzy razy tyle sprzedawców, więc przyjeżdżajcie ;-))

Majka

P.S. Zapomniałam napisać, że zakwitła mi trzema kwiatkami posadzona latem
mała Halesia (ośnieża) ;-)))

2. Data: 2005-05-09 12:23:11

Temat: Re: Szczecin 13-15.05
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka napisał(a):
> [...]

> Majka
>
> P.S. Zapomniałam napisać, że zakwitła mi trzema kwiatkami posadzona latem

W necie znalazlam informacje, że one sa 14-15.05. Prawda to?

michalina

3. Data: 2005-05-11 15:44:12

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciekawe, trytomy, mikołajki itd.
> Na Wałach będzie trzy razy tyle sprzedawców, więc przyjeżdżajcie ;-))

Buuuu....... w sobote niestety musze isc do pracy, w niedziele nie moge :-(
Sa jeszcze jakies, czy to ostatnie wiosenne?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2005-05-12 10:53:55

Od: "Alicja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Majka
>
> P.S. Zapomniałam napisać, że zakwitła mi trzema kwiatkami posadzona latem

A w jakiej cenie było cardiocrinum ?
W sobotę wybieram się na targi do Wrocławia "Kamien , Ogród Woda" może tez
będzie bo chetnie bym się na nie szarpnęła

Alicja

5. Data: 2005-05-12 12:06:10

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <s...@o...pl> napisał

> A w jakiej cenie było cardiocrinum ?
> W sobotę wybieram się na targi do Wrocławia "Kamien , Ogród Woda" może
tez
> będzie bo chetnie bym się na nie szarpnęła

Po 29,- Kobitka mówiła, że tyle, bo w Niemczech płaciła za nie 6 euro.
Niestety, cebule cardiocrinum były w zwykłych woreczkach, zasypane torfem po
brzegi i zaklejone taśmą. Nie było żadnej etykiety i obrazka.Nie można było
obejrzeć cebuli.. Przy sadzeniu okazało się, że jest miękka, a przy piętce
na niebieski nalot. Moja miała jeszcze zielony kiełek, ale znajomy trafił
zgniłą i zamierza w sobotę reklamować ;-(((

Majka

6. Data: 2005-05-12 13:10:35

Od: "Alicja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na niebieski nalot. Moja miała jeszcze zielony kiełek, ale znajomy trafił
> zgniłą i zamierza w sobotę reklamować  ;-(((

Wielkie zięki za informację .Już kilka razy na aukcjach przymierzałam sie do
kupna ale ceny były w stosunku do tej podanej przez Ciebie zabójcze.

Pozdrawiam Alicja

7. Data: 2005-05-13 04:21:30

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> który przyjeżdżają producenci z Polski.
> Tydzień wcześniej, czyli wczoraj odbyła się mała przymiarka do niego na

Impreza na Wałach Chrobrego będzie trwała tylko dwa dni 14-15.05
Pozdrawiam
Waldek

dziura w oczku wodnym
filodendron w domu-problem