Szczepić się czy nie szczepić ? - oto jest pytanie

11. Data: 2009-11-23 12:03:39

Temat: Re: Szczepić się czy nie szczepić ? - oto jest pytanie
Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby było ściśle:
> jeśli ryzyko wynosi 30%, a szczepienie zmniejsza je o 30%, to
> zmniejszone ryzyko wyniesie 21%. "Tylko dlatego" nie ma tu nic do rzeczy.

Bardzo bym prosił o nietłumaczenie tego co napisałem.
Zwłaszcza w bezsensowny sposób.
IYIS

12. Data: 2009-11-23 13:38:00

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <n...@p...mi.pl> napisał(a):

> Mam z tym duży problem po obejrzeniu filmów:
> http://www.youtube.com/watch?v=sB8QbiCmCwI&feature=r
elated
> http://www.youtube.com/watch?v=dfVdrtX6R1k

Jakieś 3 dni temu na moim forum napisała kobieta z problemami zdrowotnymi.
Problem dotyczył poporodowej nadczynności, ale wspomniała o tym, że jej
dzieciak zaraz po szczepionce miał bardzo silną zmianę zachowania, która już
mu została. Z ciekawości spytałem, czy przypadek został odnotowany jako
powikłanie poszczepienne (czy wypełniła formularz, który lekarz miał jej
obowiązek dostarczyć). Oczywiście NIE zostało to odnotowane. Dziecko z
powikłaniami figuruje w statystyce jako "zupełny brak komplikacji po
szczepionce".

Potem jak się zbierze powiedzmy 1000 matek z dziećmi, które tak zostały
skrzywdzone, to wychodzi agent korporacji farmaceutycznej i wymachuje wynikami
badań, z których wynika, że żadne dzieciaki po szczepionkach jego firmy nie
mają komplikacji. Ciemnemu ludowi wmawia się, że każde komplikacje są
odnotowane, a ciemny lud - jak to ciemny lud - kupuje wszystko.

Co do samych szczepionek na grypę, praktycznie nie ma badań w których
porównuje się szczepionkę do placebo. Zawsze są porównania "grupy szczepionej"
i "odpowiedniej populacji nie szczepionej". Tyle, że jeśli porówna się
szczepionych (z reguły ludzie w sile wieku, którzy dostali szczepionkę w
pracy) i grupę nieszczepionych (starcy, którzy nie mają siły dojść do
przychodni, ludzie z rodzin patologicznych) to ZAWSZE wyjdzie, że szczepionka
działa, nawet jak będą szczepić wodą święconą.

Badania z użyciem placebo przeprowadzono tylko 2 czy 3, wyniki były tak
tragiczne, że już więcej żadnych takich nie wykonywano. Albo skuteczność
wynosiła kilka procent, albo wręcz szczepionki dawały odwrotny skutek od
zamierzonego.

13. Data: 2009-11-23 14:03:04

Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponuję zszczepić się z kimś płci przeciwnej, najlepiej kilka razy ;-)
To podobno dobre dla zdrowia, jak i czosnek :-)
Pozdrawiam,
Grzegorz

14. Data: 2009-11-24 05:35:17

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepić!
Chyba, że chcesz igrać z życiem jak np. nasz rząd!

Natomiast nie ma chyba sensu kupować w sklepie/aptece.
Mogę Ci prywatnie sprzedać za 700zł lepszą.
Zrobiłem z mydła i czosnku głównie.
Reszta składników to tajemnica handlowa - sam rozumiesz.

Cewnik a serce
Gdzie w Lublinie mozna skorzystac z zabigów laserem
Re: Kamery nagrywające jazdę samochodu
Ostrzeżenie przed trojanem w szczepionkach przeciw A/H1N1 - ważne !!!
W szczepionkach przeciw H1N1 możebyć trojan !!!