Szczepienia - WZW B

1. Data: 2005-12-07 20:15:20

Temat: Szczepienia - WZW B
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem 3 szczepienia (pierwsze w czerwcu 2001, drugie po miesiącu, a trzecie
po roku od pierwszego). Czy należy szczepienia powtórzyć? a jeśli tak, to
kiedy?

2. Data: 2005-12-07 20:22:08

Temat: Re: Szczepienia - WZW B
Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Najwcześniej za 5 lat... jeśli bedzie niski poziom przeciwciał.
Morris

3. Data: 2005-12-07 20:26:03

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morris" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> Najwcześniej za 5 lat... jeśli bedzie niski poziom przeciwciał.
> Morris

Czyli gdzieś w czerwcu 2006 mam sobie zrobić badanie? i w zależności od
wyniku albo się "doszczepić", albo nie?

4. Data: 2005-12-07 20:45:27

Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie 5 lat od ostatniego szczepienia a nie od pierwszego - czyli w
czerwcu 2007... :)
morris

5. Data: 2005-12-07 22:43:53

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
Morris, która zaskrzeczała:

Przy czym poziom przeciwciał przeciw wzw B umie bardzo szybko podskoczyć
jeśli zajdzie taka potrzeba, dlatego nie trzeba się denerwować jeśli np.
po trzech latach jest niski (poniżej poziomu ochronnego).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

6. Data: 2005-12-11 09:44:59

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Obecne zalecenia co do szczepień mówią, że w zasadzie to wyszczepienie jest
jednokrotne i nie ma potrzeby jego powtarzania ... chyba, że jesteś zawodowo
związany z pacjentami i masz wysokie ryzyko kontaktu...

Kolega dobrze powiedział, przed doszczepieniem się należy sprawdzić poziom
przeciwciał przeciwko HBV-S ... i tyle :)
[np. przed planowanym zabiegiem, jeżeli wcześniej byłeś zaszczepiony -
strzeżonego Pan Bóg strzeże...)

[gdzie]operacja przepukliny kregosłupa
w ciąży ?
kto je kał