Re: Szczepienia a wyjazd do Egiptu

Data: 2003-08-06 09:55:15
Temat: Re: Szczepienia a wyjazd do Egiptu
Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX>

Amalein wrote:

> Najlepiej sie zaszczepic. Warto tez wyjatkowo dbac o higiene - mycie rak,
> owocow,etc.
> Wazne by pic np wode mineralna, albo przegotowana.

I patrzec, czy pierscien jest dobrze przytwierdzony do zakretki,
i butelka nie sprawia podejrzen. I takie numery sie tam zdarzaja.

Poza tym, tak, jak ktos pisal, nalezy po jedzeniu walnac sobie
strzala wodki. Nifuroksazyd tez moze warto wziac?

PS. Ja mialem szczepienia WZW A i B w stacji sanepidu.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search