Szczepienia, jak jest naprawdę - Odra: epidemia medialna i realna? cz. 1 - 17.03.2015

21. Data: 2015-03-24 14:48:28

Temat: Re: Szczepienia, jak jest naprawdę - Odra: epidemia medialna i realna? cz. 1 - 17.03.2015
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-24 14:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Mogę mieć odmienne zdanie?

22. Data: 2015-03-24 14:56:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę mieć odmienne zdanie?

A kimże ja jestem, żeby Ci na to pozwalać?

--

Chiron

23. Data: 2015-03-24 22:55:01

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> WAŻNE jest jednak nie to, lecz zupełnie inna sprawa: naturalne
> przechorowanie odry daje odporność na całe życie, ale SZCZEPIONKA nie!

Genialne.
Przechorowanie odry daje odpornosc na całe zycie. Zgoda.
Czasami mozna to bardzo szybko zweryfikowac, pacjent umiera i mamy
potwierdzenie...
O innych powikłaniach nie wspominajac. Ale co Ikselka moze o tym wiedziec -
ona nie miała powikłań...

24. Data: 2015-03-25 16:14:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
> [...]

potwierdzenie...
O innych powikłaniach nie wspominajac. Ale co Ikselka moze o tym wiedziec -

Jak to, powikłania po odrze atakują mózg i przecież widać jaka Ikselka powikłana na
czerepie.

Ludobójstwo na Polakach - szczepionki na HPV
Szczepienia przeciwko żółtaczce wywołują stwardnienie rozsiane
Szczepienia a choroby zakaźne
Epidemia autyzmu na świecie może być związana z przymusem szczepień
Malo znane fakty o szczepieniach przeciwko Heinego-Medina