Szczepienia ochronne czy można łączyć

1. Data: 2003-11-17 09:48:34

Temat: Szczepienia ochronne czy można łączyć
Od: "Robert" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można się zaszczepić jednocześnie w tym samym dniu na
odra+różyczka+świnka oraz tężec+błonnica.
Za informacje z góry dzięki.

2. Data: 2003-11-17 11:02:57

Temat: Re: Szczepienia ochronne czy można łączyć
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy można się zaszczepić jednocześnie w tym samym dniu na
> odra+różyczka+świnka oraz tężec+błonnica.
> Za informacje z góry dzięki.

Można. O ile odstęp czasowy jest poniżej 24h.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-11-17 11:09:00

Od: "Robert" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola. Mój lekarz rodzinny twierdzi że nie można.
Czy jest jakiś artykuł lub strona www na ten temat.

4. Data: 2003-11-17 11:32:21

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie można bo to jest niebezpieczne
każde szczepienie jest ryzykowne, a proces nabywania odporności wymaga
odpowiedniego wysiłku organizmu, oczywiście że można sie zaszczepić
jednocześnie ale jest to ryzykowne, a i sam efekt jest mniej skuteczny

5. Data: 2003-11-17 11:46:05

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> C.Jola. Mój lekarz rodzinny twierdzi że nie można.
> Czy jest jakiś artykuł lub strona www na ten temat.

Opieram się na wiedzy, którą wyniosłam ze studiów (a że nie tak dawno
kończyłam AM - więc wiadomości mam aktualne).
Jeśli jednak lekarz rodzinny ma jakieś zastrzeżenia, to powinno się zachować
odstęp 6 tygodni.
Ja jednak nie widzę powodu.....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

nadmierne pocenie sie
krtan
Tabletki antykoncepcyjne, pytanie!
Odsłonięte szyjki - czy ktoś może się podzielić?
Glizdy ludzkie