Szczepienie na zoltaczke

1. Data: 2001-08-08 09:33:18

Temat: Szczepienie na zoltaczke
Od: "Adam" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dzis mialem 1-sza czesc szczepionki na zoltaczke.
Za miesiac, druga, a pozniej drobny zabieg chrirugiczny
[wrast. paznokiec u palca u nogi].
Nastepnie, powinienem miec 3-ia czesc ok. pol roku pozniej, ale
jest male "ale'. Wyjezdzam na stale za granice
i nie bede mial moznosci miec szczepionki w Polsce
No i teraz pytanie - czy to bedzie niebezpieczne
jesli nie bede mial 3-iej czesci, czy tez powinienem raczej
sprobowac zalatwic sobie to za granica?

z gory dzieki za odp.
pozdr.
Adam

2. Data: 2001-08-08 11:55:54

Temat: Re: Szczepienie na zoltaczke
Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalatwic za granica. ale wez sobie nazwe szczepionki ze soba - moga miec
inna nomenklature. dopiero 3 szczepienie zapewnia pelna odpornosc.

3. Data: 2001-08-08 12:57:32

Od: "amelia" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zalatwiaj za granica, takie szczepionki chyba mozna kupic, wez ja i niech
tam cie zaszczepia
Użytkownik Adam <p...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kr0vg$mfj$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-08-09 15:27:05

Od: Kamil Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <p...@a...net.pl> nakibordził(a):

>No i teraz pytanie - czy to bedzie niebezpieczne
>jesli nie bede mial 3-iej czesci, czy tez powinienem raczej
>sprobowac zalatwic sobie to za granica?

To jeszcze ja dołączę swoje pytanie. Przyjąłem dwie pierwsze dawki. O
trzeciej zapomniałem. Kiedy sobie przypomniałem ( o dwa miesiące za
późno) byłem chory (następne dwa miesiące :o( ).
Czy to znaczy, ze teraz (po dwóch latach) muszę szczepić się od
początku?

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Prosiłbym, żeby pan poseł Niesiołowski nie pukał się w głowę,

ćwiczenia korekcyjne kregoslupa
Jaki materac zmiennociśnieniowy?
Szpik kostny
Ostateczne zatrzymanie laktacji...